Om det var någon ledtråd i inledningen av rundan från SL. Jag bara antar att det har någon betydelse men jag kan ju ha fel då jag inte spleat så mycket.Blixtar huvud vadå? Nu hänger jag inte med.
Mitt är nästan identiskt, i symbolerna, fast jag har inget svärd. Där har jag en blixt.Som ärad kultmedlem har du erhållit ett ytterst hemligt lösenord:,
, 42,
,
, gredelin.
Ok, oklart vad man kan läsa ur det.Bruh, Sidd skrev PM till mig att jag fick fel och att min siffra också är 42
Tja, oklart.Om det var någon ledtråd i inledningen av rundan från SL. Jag bara antar att det har någon betydelse men jag kan ju ha fel då jag inte spleat så mycket.
Verkar som ingen har identiskt lösenord va?Mitt är nästan identiskt, i symbolerna, fast jag har inget svärd. Där har jag en blixt.
Mitt hjärta är gult.Verkar som ingen har identiskt lösenord va?
Jag har ett gult hjärta. Har någon annan det?
Jag har ett gult hjärta
Men du var katt va? Och vad var din symbol efter blixten?Mitt hjärta är gult.
Mm, så ingen har nåt identiskt tror jag. Vete fan om det finns nånting att hämta alls där egentligen.Jag är katt. Sista symbolen har med en himlakropp att göra.
Jag tror PM:en är menlösa annat än vilken fraktion man ärrekord i kanindimma att basera utröstningen på vad som sägs nu om lösenordet tror jag.