Hägerstrand
Glädjen tyvärr slut, välj något annat
Usch jag blir så spammig av den här en-meningsrestriktionen så nu tar jag paus och lagar middag.
Hon lever! Jag tar tillbaka min teori9, 3 , 8
(jag vet att en annan skrev tidigare men jag har just satt mig och räknat ut det)
Hur fungerar väktarförmågan?Jag väktade BM och tror att hon kan hamnat i total radiotystnad. Ingen aning om det finns ett samband här. Jag valde henne då hon drev igång saker tidigt. Så tänkte att någon kanske blir irriterad på henne.
Ok, tydligen inget talförbud i varje fallJag vet att det är något speciellt med väktarförmågan
Som vanligt. Inga konstigheter där. Blev bara orolig när BM blev så jäkla tyst. Men nu är hon ju här! Så släpp den tråden, hängde bara upp mig på att POJ tidigare påpekade att hon försvann.Hur fungerar väktarförmågan?
Och hur menar du då att det inte skulle vara rationellare att du väktar dig själv? Har du någon klausul som gäller för hur du aktiverar förmågan?Som vanligt. Inga konstigheter där. Blev bara orolig när BM blev så jäkla tyst. Men nu är hon ju här! Så släpp den tråden, hängde bara upp mig på att POJ tidigare påpekade att hon försvann.
Ja stökigt vore det ju annars.Kan vi fira att Vimes var en ulv? Det står ju inte explicit i startinlägget men röd färg ska väl tolkas så.
Hejja byn!
Helgat varde Hägerns minne
Motfråga, har jag någonsin spelat rationellt? Jag har bara utgått från att du inte kan väkta dig själv utan att kontrollera det.Och hur menar du då att det inte skulle vara rationellare att du väktar dig själv? Har du någon klausul som gäller för hur du aktiverar förmågan?
kattAlla outar djur tack!
Ekorre.Alla outar djur tack!
Okej, och andra frågan?Motfråga, har jag någonsin spelat rationellt? Jag har bara utgått från att du inte kan väkta dig själv utan att kontrollera det.
Ok att Häger säger NU att det är nåt knas med väktandet. Men vad fick dig att tro det, innan han gått ut med det? Hur rimligt är det att tro att väktarförmågan har ihjäl folk eller förstummar dem egentligen?Hon lever! Jag tar tillbaka min teori![]()
Ja, är de katter allihop eller?Vad menas med listan i den brinnande halmdockan då?
Så att säga, min tanke gick så här "Varför är BM så tyst för?" något som förstärktes i och med att POJ nämnde det tidigare. Så jag gick och grubblade på det. Så tanken fanns redan där.Ok att Häger säger NU att det är nåt knas med väktandet. Men vad fick dig att tro det, innan han gått ut med det? Hur rimligt är det att tro att väktarförmågan har ihjäl folk eller förstummar dem egentligen?
Ah, just det. @Hägerstrand vad är knas med väktarförmågan? Innan jag grävt mig för djupt ner i det kaninhålet.Ok att Häger säger NU att det är nåt knas med väktandet. Men vad fick dig att tro det, innan han gått ut med det? Hur rimligt är det att tro att väktarförmågan har ihjäl folk eller förstummar dem egentligen?