Hägerstrand
Glädjen tyvärr slut, välj något annat
Jag är spöke!
Jag tycker jag är duktigJa, i synnerhet om vi har en kass siare.
Nej, han hade en katt, som jag och Stradh@Hägerstrand då du är god, du hade alltså inte eni ditt lösen?
Fast det knasiga är att det är så svårt att behålla någon analyshjärna när man kolat och inte bara tramsapa sig istället.Det säger alla
KorrektNej, han hade en katt, som jag och Stradh
Vem väktade du och varför?Så, eftersom att rollerna verkar vara trasiga. Jag är förmodligen en usel väktare. Det kan även förklara ett och annat....
Vadå, väktade du Häger?Så, eftersom att rollerna verkar vara trasiga. Jag är förmodligen en usel väktare. Det kan även förklara ett och annat....
Jag väktade BM och tror att hon kan hamnat i total radiotystnad. Ingen aning om det finns ett samband här. Jag valde henne då hon drev igång saker tidigt. Så tänkte att någon kanske blir irriterad på henne.Vem väktade du och varför?
Fast det knasiga är att det är så svårt att behålla någon analyshjärna när man kolat och inte bara tramsapa sig istället.
Du tror att din förmåga gör folk stumma?Jag väktade BM och tror att hon kan hamnat i total radiotystnad. Ingen aning om det finns ett samband här. Jag valde henne då hon drev igång saker tidigt. Så tänkte att någon kanske blir irriterad på henne.
Ja, eller så är det bara ett väldigt lustigt sammanträffande. Men BM brukar väl inte vara så här seg? Eller?Du tror att din förmåga gör folk stumma?
Jag vet att det är något speciellt med väktarförmåganDu tror att din förmåga gör folk stumma?