Varulv Varulvsblixt 3 : R2

Jag försöker tänka logiskt, och utifrån den information jag har så kan 9 i det här fallet bara falla in på första platsen i kombinationen. Nu blev jag dock jätte tveksam när jag kikade igen.
Vilken information? Har du hemlig information om låsen?

Å andra sidan hade det varit helt rimligt att hänga mig när jag fick batteritorsk.

Vilken information? Har du hemlig information om låsen?
Nej, det är ju ett logiskt pussel. Så jag utgår från den information jag fått.

Sen får väl folk rösta ut mig om de vill, de får färg på en till spelare liksom. Under tiden ska jag klura på vem som är ulv och vad kombinationen är.

Jag får fortsätta posta av nån anledning, men jag får bara skriva en mening per inlägg så ni får ursäkta att jag spammar och gör våld på grammatiken.

Men alltså nu har alla haft en massa tid på sig att smula vad de vet om lösenordet i R1 så nu går det väl att peka tillbaka på vilken post man smulade i och så går det att verifiera även om det fanns mer än en variant av lösenordet.

Jag är siare!

Säger det här mer för att få ut mitt siande, för jag vet inte riktigt vad det betyder. Som @StradhLestat sa så är siandet knas på något sätt.
Fick: "Sömnige Isaac kan bli ett spöke." Som svar på siandet. Vet inte om det säger något alls om fraktionstillhörighet? Men någon annan kanske sett något jag inte sett.

Jag siar Octagonal.

Jag får inte rösta längre men visst bövelen hade inte @POJ kommit med något som grönade honom?

Fick: "Sömnige Isaac kan bli ett spöke." Som svar på siandet. Vet inte om det säger något alls om fraktionstillhörighet? Men någon annan kanske sett något jag inte sett.
Är Vimes ett spöke nu som fortsätter skriva i tråden?

Jag är siare!

Säger det här mer för att få ut mitt siande, för jag vet inte riktigt vad det betyder. Som @StradhLestat sa så är siandet knas på något sätt.

Jag siar Octagonal.
Vadå, du siade Isac och fick svar att han kan bli spöke?

Back