Varulv Varulvsblixt 3: R1

Sett till mitt PM så har någon annan än mig någon typ av powerroll....vilken avstår jag från att berätta ännu..
MEN jag vet saker om den riolles funktion.
På vilket sätt? Som i att du vet vad den rollen kan ha i sitt PM, som i att du bet att denne har specialregler, eller något annat?

Det gör jag också, men jag är osäker på om powerroller faktiskt finns och funkar med tanke på tidigare blixtar.
Jag kan inte vara hundra på att de finns.... men det vore udda med en sådan "kunskap" jag har om det inte finns.
Nu har jag vägt fram och tillbaka om vi vinner något på att jag håller den kunskapen hemlig.... Jag tror inte det... Så jag citerar den nedan
"Du vet att Siar-förmågan är trasig"

Jag tror vi kan hitta mången ulv med det hemliga lösenordet, och vi har inte tid att playa hur coy som helst så tror vi ska använda det för att gröna oss mer än röda andra. Dvs vi slänger ut oss lite detaljer med jämna mellanrum på snygga sätt och den som avviker eller undviker betraktas som hostile.
Sounds?

Exv, den andra symbolen i lösenordet är ett djur.
Ja, den andra symbolen är ett djur för mig, men har alla bybor samma djur tro? Har voffarna fått alibi lösen?

Jag tror vi kan hitta mången ulv med det hemliga lösenordet, och vi har inte tid att playa hur coy som helst så tror vi ska använda det för att gröna oss mer än röda andra. Dvs vi slänger ut oss lite detaljer med jämna mellanrum på snygga sätt och den som avviker eller undviker betraktas som hostile.
Sounds?
Ja, det var det här jag menade med att läsa PM en gång till och surfa på kaoset, men jag tror att vi kan få till ett läge där man kan uppmana alla att visa vilken post de grönat sig på och sen hitta vem som inte gjort det.

Att hålla på och peka på specifika lösenordspositioner tror jag inte är ett effektivt sätt att göra det.

Okej, @Big Mama och @POJ har delar i lösenord som stämmer överens med mitt, som de varit först med att outa, så för min del kan ni vara lite avvaktande med vidare outning tills vi ser mönster.

Varför var det här info som du kände vara tveksam att outa?
Jag har ibland en tendens att outa saker som jag inte ser till fördel för voffarna att känna till...och BAM, så påpekar någon att det var ett feltänk.
Så nu vred jag det i huvudet så mpånga varv jag kunde och försökte hitta om jag missade ngt voffarna skulle vinna på att jag skrev det... Tillslut kände jag att jag kunde outa, för jag kunde inte hitta en ebnda voffefördel med att känna till det...

Back