Sidd ”Bybo” Joined 13 Dec 2016 Messages 5,163 Location Oktoberlandet Friday at 13:20 #21 Anthrox said: Om vi får typ 100 pers att anmäla sig måste Sidd arra blixt i typ två dygn nonstop. Click to expand... Har redan regler på g för det scenariot: de som inte postat minst 100 poster per runda åker på stubben
Anthrox said: Om vi får typ 100 pers att anmäla sig måste Sidd arra blixt i typ två dygn nonstop. Click to expand... Har redan regler på g för det scenariot: de som inte postat minst 100 poster per runda åker på stubben
StradhLestat Swashbuckler Joined 8 Sep 2020 Messages 1,918 Location Fruängen Friday at 14:15 #22 Att skriva utan att hinna läsa allt som skrivits innan är ju lite min grej....så detta borde påassa bra....MAO , jag är på
Att skriva utan att hinna läsa allt som skrivits innan är ju lite min grej....så detta borde påassa bra....MAO , jag är på
Anthrox Kulturvetaringenjör Joined 8 Jun 2017 Messages 5,491 Friday at 17:12 #23 Sidd said: Har redan regler på g för det scenariot: de som inte postat minst 100 poster per runda åker på stubben Click to expand... Så R1 når runt 10000 poster då?
Sidd said: Har redan regler på g för det scenariot: de som inte postat minst 100 poster per runda åker på stubben Click to expand... Så R1 når runt 10000 poster då?