Men vad är ulvrationaliteten? Fiska powerroller?
Nej, den är förstås att claima en powerroll för att gröna sig (men när claimet kom visste inte Basse att "alla" hade förmågor och att det var ett ickefungerande sätt att gröna sig). Jag säger ulv!
Men vad är ulvrationaliteten? Fiska powerroller?
Häger? Varfördå? SusFan följer Basse. Hinner tyvärr inte vara med mer denna runda men lycka till!!
Kan komma in och rösta de andra rundorna men är typ det. Har visat att jag är god och pirat förmåga.
Länge leve byn hälsar 007
Röst: @Hägerstrand
Nej, den är förstås att claima en powerroll för att gröna sig (men när claimet kom visste inte Basse att "alla" hade förmågor och att det var ett ickefungerande sätt att gröna sig). Jag säger ulv!
Jag försöker processa informationen från allt samtidigt som jag försöker hänga med i tråden, men jag tror inte det är möjligt. Så jag fokuserar på att tänka på spelet en stund. Hinner inte skriva långa poster heller, så ska försöka vara koncis.@Waterhouse och @Anthrox
Ni som har skarpa brädspelarhjärnor: hur har Sidd tänkt om alla har powerroller? Hur många ulvar är rimligtvis ni får gissa?
Borde inte en ulvchatt ha undanröjt detta?
Äh fluffet är rimligen bara blaha. Eller har du sett några tecken på motsatsen?Men hur kan ni rösta för att ta ut Octa? Han har väl med all önskvärd tydlighet visat att han har ett "bybo-PM"? Är teorin att ulvarna har alibi-PM???
ChambersJag tänker Lovecraft. King in yellow, etc etc. Men är inte superinsatt.
Jag har också en powerroll.Har alla bybor någon form av powerroll? Någon som är helt vanilj?
Jag tycker att både @Vimes och @Basenanji är lite suspekta som verkar så säkra på sin sak.
Det står inte win-conditions i startinlägget så jag utgår från att det betyder att det finns fler fraktioner.
Det här spelet är som en buffé av kaos börjar jag känna.