Big Mama
Pälsdjursallergiker
Det finns en färg med i mitt PM (och massa annat också)Åkej. En färg nämns i mitt PM (bland en massa annat som nämns). Vilka andra har också färger i PM-infon?
Det finns en färg med i mitt PM (och massa annat också)Åkej. En färg nämns i mitt PM (bland en massa annat som nämns). Vilka andra har också färger i PM-infon?
Yes jag har pergament! Om sång och musik .@Basenanji har du ett pergament men skrift som stämmer in på den beskrivningen? Skriv i så fall det FÖRSTA ordet och bolla vidare!
Med tanke på min och Vimes outning är det nog rätt safe att anta att vi har olika fortune cookies.Jag kan säga att jag i mitt PM fått veta att jag har ett pergament med en skrift på som lyder:
Det andra ordet på pergamentet är ÄR och skriften har ELVA ord
@Basenanji har du ett pergament men skrift som stämmer in på den beskrivningen? Skriv i så fall det FÖRSTA ordet och bolla vidare!
(jag började inte med det första ordet eftersom det i så fall skulle vara lättare för en ulv att gissa det andra ordet)
(ingen aning om vi har samma skrift men vad fan värt att testa)
Det finns en färg med i mitt PM (och massa annat också)
Åkej. En färg nämns i mitt PM (bland en massa annat som nämns). Vilka andra har också färger i PM-infon?
Jag har fått tre prylar. En av dessa är ett piller med en färg.Kan du beskriva hur du har färg i ditt PM? (Du avgör själv hur mycket du vill eller inte vill berätta, men jag tror inte vi har tid att hålla korten allt för nära bröstet som bybor med tanke på hur mycket grejer Sidd fyllt våra PM med).
Det här var kryptiskt och besvarade inte mina frågor.Yes jag har pergament! Om sång och musik .
Inget sånt här tack! Ge inte ulvarna någonting gratisAgent nummer:009
De här numrena tror jag vi kan hitta ulvar på. De har säkert inga.Agent nummer:009
Yes jag har pergament! Om sång och musik .