Varulv Varulvsblixt⚡️2

Sidd

”Bybo”
Varulvsblixt⚡️2 R1

I en annan dimension av verkligheten samlas vi, en liten speciell skara lagom förtrogna.
D8F1411C-7CA8-4221-ABD7-F37EF5A6D0BA.png

Vad sker egentligen? Varulvsjägarna har tydligen blivit infiltrerade av förädare.

Välj (rösta på) vem som du anser behöver ställas till svars!

Varje runda är endast max 1 timme lång.

Varje rundas deadline är varje kommande heltimme.

Spelstart: 17:00 15 juni.

Röstning som vanligt i öppna speltråden enligt röstverktyget: Röst: @Sidd

De som vid varje heltimmes deadline har flest röster på sig åker ut.

Ordinarie Varulvsspelsregler som vi använder här på rollspel.nu gäller.

Spelslut: ett par timmar = antal rundor spelet håller på samma kväll den 315 juni!

Den av alla fraktioner som uppnår majoritet deltagare kvar i spel vinner 2025 års Varulvsblixt.

• Sidd är Spelledare.
  • Bybor får inte prata om spelet med varandra utanför den aktuella speltråden.
  • Det är otillåtet att radera eller redigera inlägg.
  • Ej tillåtet att försöka hacka forumets databas eller lägga upp bilder på sitt PM eller skärmdumpa sin forum-bild.
  • Spelare kommer att röstas ut varje runda.
  • Du får byta kandidat för röstningen hur många gånger som helst. Det är den senaste rösten som räknas.
  • Rösterna måste kunna fångas av Martin3:s rösträkningsverktyg för att räknas. Använd formatering med @-tagg: Röst: @Sidd
  • Varje runda har en deadline kommande heltimme.
  • När den nåtts är det STOPP och inga inga nya inlägg får skrivas i tråden.
  • De som då fått flest röster på sig försvinner ur spel.
  • Nästa runda sätts igång så fort SL kan efter varje heltimme.
  • Inget inläggstak förstås så kom igen nu och brusspamma forumet ett par timmar👍

Röstverktyg: https://werewolf.florin.nu/85510
Varulvsjägare:
@fjodorsenuba
@RasmusL
@Hägerstrand
@Anthrox
@Basenanji
@Vimes
@Big Mama
@Brynolf
@Impetigo
@StradhLestat
@Sömniga Isaac

Låt oss ha en kul sommareftermiddag och Lycka till

Fridens

Trailer

Last edited:
Hmm, jag har en himla massa prylar men jag är osäker på om det är bra att säga vad det är. En är ju trots allt hemlig på det sättet.

Tjoflunk!

Ber om ursäkt till @Vimes @Basenanji @Big Mama för att ni fick varulvs-PM när jag gjorde en anarkistisk kupp igår kväll. Jag tror inte att den fraktionsindelningen gäller så nu får det nog vara slutchattat i den tråden.

@fjodorsenuba har du inte fått något PM? Jag har fått PM.

Förra året vann byn på outad information från PM. Är det någon som är emot att vi köttar på med det även i år?

Tjoflunk!

Ber om ursäkt till @Vimes @Basenanji @Big Mama för att ni fick varulvs-PM när jag gjorde en anarkistisk kupp igår kväll. Jag tror inte att den fraktionsindelningen gäller så nu får det nog vara slutchattat i den tråden.

@fjodorsenuba har du inte fått något PM? Jag har fått PM.

Förra året vann byn på outad information från PM. Är det någon som är emot att vi köttar på med det även i år?

Jag kan vara för att smula om PM. Om inte ulvarna har alibiroller är de ju stekta.

Hmm, jag har en himla massa prylar men jag är osäker på om det är bra att säga vad det är. En är ju trots allt hemlig på det sättet.
Jag har i varje fall ingen info som relaterar till mina eller någon annans prylar. Om NÅGON har info om prylar, så säg till. Annars är det nog nest fluff (som man förstås kan fånga arborister med)

Jag har i varje fall ingen info som relaterar till mina eller någon annans prylar. Om NÅGON har info om prylar, så säg till. Annars är det nog nest fluff (som man förstås kan fånga arborister med)
Jag har ingen info om prylar. Känn som ”information overload” med alla grejerna. Red herring tänker jag.

Back