Sömniga Isaac
Rollspelsinkvisitor
Kul för ulvarna, trist för byn. Vi verkar vara i ett läge där ulven vinner. I så fall grattis ulven! Snyggt spelat i detta snabba parti!
Blev tvungen att läsa tillbaka men du har ju rätt sorry, trodde det bara var sånt där larvigt "hejdå"-post men du har rätt, såg bara Anthrox (som "åkte ut" och skrev i r2) samt stradh som ju bara var nonsensKul för ulvarna, trist för byn. Vi verkar vara i ett läge där ulven vinner. I så fall grattis ulven! Snyggt spelat i detta snabba parti!
Blev tvungen att läsa tillbaka men du har ju rätt sorry, trodde det bara var sånt där larvigt "hejdå"-post men du har rätt, såg bara Anthrox (som "åkte ut" och skrev i r2) samt stradh som ju bara var nonsens
Blev tvungen att läsa tillbaka men du har ju rätt sorry, trodde det bara var sånt där larvigt "hejdå"-post men du har rätt, såg bara Anthrox (som "åkte ut" och skrev i r2) samt stradh som ju bara var nonsens
Jag som blev så glad xD Nåja, nästa gång ska jag inte missa 75 % av spelet xDHelt ärligt, jag blev förvirrad första gången jag såg det också. Sen lusläste jag vad Sidd skrev och fattade! Men du var inte ensam att bli förvirrad, jag såg det bara i tidigare rundor och kopplade![]()
Försök duOch grattis! Jag är övertygad om att du är sista ulven.