Varulv Varulvsblixt⚡️2 R5

Jo, men det kan ju också vara så att lösningen på pusslet ligger utspridd i de olika fluffbitarna (en kula var ulvig men inte alla med avvikande färg (eventuellt), en siare var ulv men inte alla (eventuellt), en hade avvikande siffra men inte alla (eventuellt).

Så det kanske snarare är så att det är geönande att vara siare, ha bytt nummer eller ha avvikande färg på kulan.

Stradh åkte ut som röd siare, hade han också ett switchat nummer? Kanske, det beror på hur man räknar med Octa…

Vet inte vad jag är ute efter med detta. Det verkar inte leda nån vart tyvärr
Stradh skulle inte haft 009 oavsett om en räknar med Octa eller ej, så ja han hade bytt nummer.

Jag har siat alla utom dig som gröna. Jag skulle siat dig förra rundan men så såg det ut som att du skulle åka ut så då siade jag Vimes istället. Så ge upp nu Rasmus, ta det som en man och säg några stolta avskedsord så kan du gå ur det här med ryggen rak.
Ulv alert! Ulv alert!

Det var väl en hel packe som claimade siare/väktare i R1!?
Två siare varav en visade sig vara röd. Resten väktare. Som jag förstått det.

Om ulvarna inte VET att BM är naiv så skulle de väl ha mördat henne vid detta laget?
Jo, så måste det väl vara. Och ulvarna kan knappast ha fått fler fördelar om de var tre mot åtta.

Så jag sitter nöjd med min röst.

Brynolf och Basse minns jag.

Och det är väl inget fel i att analysera siandena, det är ju svinbra, men om det är så enkelt att det var en massa väktare som träffades av blixten i R1 (vad är fluffkopplingen där? Straffades vi för outandet?) och att BM är ensam och riktig siare så är det ett väldigt vanlijigt upplägg. Jag gissade på mer än tre fraktioner, millers, osv osv

Två siare varav en visade sig vara röd. Resten väktare. Som jag förstått det.

Jo, så måste det väl vara. Och ulvarna kan knappast ha fått fler fördelar om de var tre mot åtta.

Så jag sitter nöjd med min röst.
Brynolf var vigilante också va?

Finns det några bybor kvar förutom jag? Ni håller på att göra en stor tabbe nu.

Även om mitt siande är naivt (var jag själv som förde det på tal) så är jag grön siare.

Testamente om jag åker nu: KOLLA VIDARE PÅ UTTERN!

Det är för enkelt hörrni! Jag tror att BM vet mer än vi andra, inläggen osar självsäkerhet från en spelare som annars inte har problem att tvivla och omvärdera. Det finns en twist här så om jag nattmördas nu ha den med er!

Back