Varulv Varulvsblixt⚡️2 R5

OK, Misslyckat nattmord. Vad säger det?

Tyvärr fick jag inte till ett siande. Jag bytte mellan Rasmus och Vimes vartefter det skiftade vem som skulle åka och vem som skulle vara kvar. Men jag var inte inne sista 10 minuterna för jag trodde rösningen var klappad och klar och Vimes skulle vara kvar så därför var det han jag siade.

Vi kan definitivt stryka Rasmus som ulv nu iaf. Han tog sig tiden till att besvara frågor istället för att skicka in en röst på någon annan när det såg ut som han var på väg ut med sekunder kvar på rundan.
Och Vimes blev givetvis mördad för att ulvarna trodde att Rasmus skulle åka.

Många som var inblandade i att Vimes rök. Tyvärr lite för många för att det ska säga nåt självklart.

BM, Isaac, Anthrox, Rasmus är min rödgrönlista.

Röst: @Big Mama

1. Har någon annan något annat än grönt piller?

2. Röstmönstren pekar ut Isaac.

3. BM:s siar-slarv är inget vidare. Både jag och Rasmus var helt sannolika kandidater för utröstning. Hon borde siat någon annan om hon inte hade möjlighet att vara inne sista 10.

---

Det sagt har jag ingen jävla aning om vilka ulvarna är! Men jag tror på er, byn! Det här löser ni! Inget är omöjligt om man bara vill!

1. @fjodorsenuba 007 - Väktare
  2. @RasmusL 010 - Väktare (förlorad med samma formulering som mig, samt har samma värdeord som mig)
  3. @Hägerstrand 003 - Väktare (förlorad med samma formulering som mig)
  4. @Anthrox 004 - Väktare
  5. @Basenanji
  6. @Vimes 006 - Väktare
  7. @Big Mama 001 - Siare
  8. @Brynolf 008
  9. @Octagonal
  10. @Impetigo 002 - Väktare
  11. @StradhLestat 009 - Siare
  12. @Sömniga Isaac 012 - Väktare (förlorad med samma formulering som mig)
  13. @Sidd
Jag vidhåller fortfarande att den här är relevant och lösningen, och det ENDA sättet som Fjoddes avvikelse förklaras på är om BM är ulv. Och om BM är ulv pekar det på att ulvarna fått siare som powerroll och byborna fått väktare. Och med tanke på Rasmus svar i förra rundan betyder det att Impe också är ulv/siare.

Uteblivna nattmordet pekar starkt mot frånvarande ulvar i slutet av förra rundan - det pekar väl mot BM och Rasmus om jag minns rätt.
  1. @fjodorsenuba 007 - Väktare
  2. @RasmusL 010 - Väktare (förlorad med samma formulering som mig, samt har samma värdeord som mig)
  3. @Hägerstrand 003 - Väktare (förlorad med samma formulering som mig)
  4. @Anthrox 004 - Väktare
  5. @Basenanji
  6. @Vimes 006 - Väktare
  7. @Big Mama 001 - Siare
  8. @Brynolf 008
  9. @Octagonal
  10. @Impetigo 002 - Väktare
  11. @StradhLestat 009 - Siare
  12. @Sömniga Isaac 012 - Väktare (förlorad med samma formulering som mig)
  13. @Sidd
Jag vidhåller fortfarande att den här är relevant och lösningen, och det ENDA sättet som Fjoddes avvikelse förklaras på är om BM är ulv. Och om BM är ulv pekar det på att ulvarna fått siare som powerroll och byborna fått väktare. Och med tanke på Rasmus svar i förra rundan betyder det att Impe också är ulv/siare.

Nu drar du en massa slutsatser om mig IGEN som du inte har på fötterna för.

Vargör ingela fridens namn skulle Rasmus svar göra mig till ulv/siare?

Uteblivna nattmordet pekar starkt mot frånvarande ulvar i slutet av förra rundan - det pekar väl mot BM och Rasmus om jag minns rätt.

Nu drar du en massa slutsatser om mig IGEN som du inte har på fötterna för.

Vargör ingela fridens namn skulle Rasmus svar göra mig till ulv/siare?
Därför att ni enligt modellen är ett par av "bybo som fått agentnumret utbytt med en ulv", och Rasmus bekräftade i förra rundan att han var väktare.

Om det är ”livvakt” du menar som värdeord @Anthrox så använde ju bpde du och jag det när vibdiskuterade din återkomst i r2 så det hade ju varit konstigt om du ville geöna Rasmus med att han använder.

Nummer 012 är jag. Följande föremål är mina: en värja, grönt piller, pergament med texten "jag känner alltså finns jag". Hade även en livvakt som gick upp i rök. Eller ja, det var en blixt inblandad.

Det är allt jag har, eller ja det finns väl en till detalj och det är var sakerna ligger/finns.

Därför att ni enligt modellen är ett par av "bybo som fått agentnumret utbytt med en ulv", och Rasmus bekräftade i förra rundan att han var väktare.
Och du menar då att det är mer sannolikt att Rasmus kommer in i r5 och talar sanning om sin powerroll efter det att georin ”alla väktare är gröna, alla siare är röda” ligger på bordet än att jag talar sanning om min powerroll i r2 i helt oträngt läge?

Kom igen nu.

Om det är ”livvakt” du menar som värdeord @Anthrox så använde ju bpde du och jag det när vibdiskuterade din återkomst i r2 så det hade ju varit konstigt om du ville geöna Rasmus med att han använder.
Ah, right, så var det ja. Sluta påpeka såna här saker, jag är trött på att ha fel hela tiden.

Jag återupprepar varför jag tror att mina sianden stämmer. Jag har siat som följer
1. Antrox. Bevisat grön
2. Impetigo, grön men vi har inga bevis på det förutom mitt siande.
3. Sömnige Isak, grön men vi har inte bevis på det förutom mitt siande.
4. Vimes, bevisat grön

Jag är vanlig grön varulvsjägare och siare. Inget tyder på att jag skulle vara galen siare.

Back