Varulv Varulvsblixt⚡️2 R3

Jag är out of commission ett tag till pga sagda barn. SKa kolla snabbt vad jag kan svara på. Fr o m 21:00 är jag game hela natten, men det var sommar-tonårings-grejer och sånt...
Bara posta din powerroll och agentnummer så är jag nöjd.

Jag vet att det är sjukt själviskt, men kan nån ge mig en riktigt kortfattad "vad är caset mot Stradh/Hägern" så lägger jag en röst! Hinner verkligne inte läsa nu när jag ska köra bil, för få rödljus här på landet...

@Vimes jag håller med om att det låter fringe, men:

Både jag och Anthrox väktar Anthrox.
Sidd rummar mitt väktande 17.45-ish.
Anthrox blir nattmördad.
Sidd glömmer både mitt och Antjrox väktande.
När Anthrox (efter 30 minuter som dwt verkar?) påpekar för Sidd att han väktade sig själv svarar Sidd: ”Just dwt, jag glömde att du väktade dig själv!” Och tar tillbaka Anthrox till spel.

Det är ju ännu mer fringe.

Anthrox kan ha bluvit värvad också. Båda de ”Anthrox är ulv”-scenariona är mer sannolika än skeendwt jag beskrivit ovan.

Ait, ja kanske. ALltså, grejen är att det här är kaotiskt och stökigt även för SL... men ja, lite skumt är det. Är det dessutom så att SL har en meknaik där alla väktarförmågor bara funkar i R1 så är det extra konstigt att missa inte bara en utan TVÅ framgångsrika väktningar i just den rundan där de faktiskt spelar roll...

Jag vet att det är sjukt själviskt, men kan nån ge mig en riktigt kortfattad "vad är caset mot Stradh/Hägern" så lägger jag en röst! Hinner verkligne inte läsa nu när jag ska köra bil, för få rödljus här på landet...
Caset mot Hägern har jag ingen aning om,
Men Stradh har iaf postat exakt samma uppsättning PM-info som ulvarna hade i förra blixten. Inklusive färgen röd.

Stradh har claimat rött piller när jättemånga andra har grönt, han har också vapen dolk vilket var ulvvapnet förra året. Han claimar dessutom att han fick ett siande på mig som grön förra rundan men höll tyst om det hela rundan trots att han var på väg att bli utröstad fram till de sista 10 minuterna

Eller, jag röstar på honom för att jag tycker att han spelar ulvigt genom att låtsas att det är helt självklart att Stradh måste vara ulv när spelet är kaotiskt och våra PM är brusiga. Det är lite för bekvämt, i synnerhet som han själv varit på tapeten för utröstning flera gånger. Stradhs outningar är absolut emot honom, men jag tycker att han verkar vara bybo

Stradh har claimat rött piller när jättemånga andra har grönt, han har också vapen dolk vilket var ulvvapnet förra året. Han claimar dessutom att han fick ett siande på mig som grön förra rundan men höll tyst om det hela rundan trots att han var på väg att bli utröstad fram till de sista 10 minuterna
Återigen....vilket episkt FAIL på @Sidd om han har exakt samma upplägg asom förrs året, men väljer att dela ut det till någonm som inte spelade varulvsspel då ännu alls

Om någon av nuvarande drev är på ulvar (vilket verkar vara indikationen) så ligger ju andra/annan ulv i motsatt drev/utanför drevet.

Back