Varulv Varulvsblixt⚡️2 R3

Hur tänker du?
Stradh svarade på din fråga om ifall folk fått uppdateringar på rollen i början på R2 (när alla blev av med väktare) och då svarade Stradh att han fått PM om det.
Men nu låter det helt annorlunda.

Hmm, kanske hade ulvarna möjlighet att fejka sin egen död i 30 minuter för att gröna sig?

Hade det kunnat vara värt att skippa ett nattmord för?

Vad säger @Vimes och @Hägerstrand till exempel?

Iom att livvakterna försvann först i r2 borde ju Anthrox varit väktad av mig. Mutt väktande kan ha satt käpp i hjulet för deras plan att fejka sin egen död.

Är det en grej med en sån förmåga? @RasmusL eller nån annan som vet?

Stradh svarade på din fråga om ifall folk fått uppdateringar på rollen i början på R2 (när alla blev av med väktare) och då svarade Stradh att han fått PM om det.
Men nu låter det helt annorlunda.
Vad är det som låter annorlunda? Han menar väl att han fick svar om sitt siande på Häger i R2?

Häger har för övrigt exakt samma formulering på att bli av med rollen som jag har.

@fjodorsenuba
@RasmusL
Hägerstrand, 003 (outat R1), grönt piller (har nog inte skrivit tidigare), ”Sanningar är illusioner, och man har glömt att de är det.” Vapen jag inte nämnt ännu.
@Anthrox
@Basenanji
@Vimes - 006, grönt piller, ”Begäret förstorar det man önskar.”, powerroll (väktare - nu försvunnen)
@Big Mama
@Brynolf
@Impetigo
@StradhLestat
@Sömniga Isaac

@Vimes jag la till lite taggningar i din lista, så kanske det är större chans att fler lägger märke till den. Det är ju schysst att göra om man sen ska gorma om att ingen fyllt i listan.

som svar på frågan "Vilka har fått uppdateringar på sina förmågor under natten?"

Så allt Stradh sagt denna rundan om sitt siande är ju helt klart efterfabricerat.
Jag fattar inte. Han har ju sagt att han fick PM att Hägern var grön?

Vad är det som låter annorlunda? Han menar väl att han fick svar om sitt siande på Häger i R2?
Om någon frågar "Har ni andra också förlorat era förmågor" kan inte en person svara "ja" och mena "jag siade någon".

Back