Varulv Varulvsblixt⚡️2 R3

Jodå. Alltså jag fattar varför vi röstar på Stradh. Men jag är mycket mer "allt kan hända och vi vet egentligen inte ett skit" för att tycka att "den här är supersupersuper outad som ulv" är så byboigt tänkt.

Du menar alltså att det är mer rimligt att Sidd gett varulvsattributen från förra blixten (färg och vapen) till en bybo och jag är ulv som uppmärksammar det än att han gett dem till en ulv och jag är bybo som uppmärksammar det?

Och som en bonus på det så tycker du att det är fullt normalt att Stradh fått ett grönsiande förra rundan men väljer att hålla på det när han är på väg ut istället för att hjälpa byn och outa det?

Jag blev siare i PM.
- I runda 1 siade jag Antrox och fick efter hans död veta att han var bybo.
- I runda 2 siade jag Impetigo. Fick tummen upp av SL men fick inget svar på mitt siande. Jag har inte fått tydlig info om att min förmåga har upphört.
Fick du svarwt bybo?

"Såg nu att du Väktade dig själv!"
Jag kan bara säga att det vore konstigt att missa att både du och jag väktat dig och även något konstigt att formulera det på det sättet.

Antingen har Sidd gjort en dubbelmiss eller också ljuger du nu.

Jag kan inte ifrågasätta Sidd men jag kan ju ifrågasätta dig:

Röst: @Anthrox

Du menar alltså att det är mer rimligt att Sidd gett varulvsattributen från förra blixten (färg och vapen) till en bybo och jag är ulv som uppmärksammar det än att han gett dem till en ulv och jag är bybo som uppmärksammar det?

Mer rimligt än att han återanvänt dem rakt av i varje fall!

Hade jag varit ulv hade jag också kastat mig över det (som jag och Stradh gjorde med BM i Mortal Kombat)

Jag blev siare i PM.
- I runda 2 siade jag Impetigo. Fick tummen upp av SL men fick inget svar på mitt siande. Jag har inte fått tydlig info om att min förmåga har upphört.
Känns lite som att Sidd genomborrar mig från två håll här…

Jaja.

Jag kan bara säga att det vore konstigt att missa att både du och jag väktat dig och även något konstigt att formulera det på det sättet.

Antingen har Sidd gjort en dubbelmiss eller också ljuger du nu.

Jag kan inte ifrågasätta Sidd men jag kan ju ifrågasätta dig:

Röst: @Anthrox

Sidd verkar inte ha koll (begripligt med tanke på formatet) eftersom BM inte fått svar på sitt senaste siande och sådär.

Jag tror inte det här (oavsett vem av dig och Anthrox man bestämmer sig för är röd) är en så jävla het grej egentligen.

Jag blev siare i PM.
Nuuu, fick jag PM från SL att Impetigo är Grön!

Mitt siande verkar vara i spel och var korrekt i alla fall gällande Antrox. Ska vi gissa att jag är en sann siare?
Jag ber eventuell fungerande väktare att väkta mig så jag kan fortsätta göra gott för byn så länge som bara är möjligt.

Nej, i förra blixten fick alla siare "ingen info tillgänglig" som svar på sina sianden

Just det. Men det ändrar inte att det är tveksamt att tro på siandet alldeles oavsett. I varje fall så länge Stradh inte är ensam siare (BM har claimat siare också)

Back