Varulv Varulvblixt 3 : R3

Från excelarket med lite kommentarer:

Bybor har fått agentnummer 1-10. 7:an är inte använd. POJ var ganska tidigt framme med att ange sitt agentnummer till 10 och om han är ulv är det bättre att hitta på nummer 10 än att kanske råka ta ett nummer som en bybo har.

Hemligt lösenord innehållande:
Ett hjärta med färg: detta har vi inte pratat något om än.
Djur: se post ovan.
Siffra: detta har vi inte pratat om än.
Symbol: detta har vi inte pratat om än.
Färg. Här outade byn tidigt Gredelin så ulvarna kunde haka på och säga att de också hade byns färg.

Måtto: flera av oss har berättat sina måtton. Men vi har inte fått ut något vettigt av detta än?

Insikt: flera av oss har berättat sina insikter. Men vi har inte fått ut något vettigt av detta än?

Sedan har vissa berättat om sina powerroller. Jag tror att detta stod under Insikt. Jag kan inte kontrollera att då jag själv inte fick någon powerroll.
Jag har nämnt vad symbolerna kan vara..iaf de jag har

Komplettering:

Insikten verkar ha innehållit olika typer av information om powerroller, värvning etc.

Ah, det här är för övrigt antingen tokmatt eller skolmatt som det syftar på, beroende på vad SL menar
Svaret på frågan för skolmatt är iaf att mattdraget är drt fjärde draget, och går Df7#

Från excelarket med lite kommentarer:

Bybor har fått agentnummer 1-10. 7:an är inte använd. POJ var ganska tidigt framme med att ange sitt agentnummer till 10 och om han är ulv är det bättre att hitta på nummer 10 än att kanske råka ta ett nummer som en bybo har.

Hemligt lösenord innehållande:
Ett hjärta med färg: detta har vi inte pratat något om än.
Djur: se post ovan.
Siffra: detta har vi inte pratat om än.
Färg. Här outade byn tidigt Gredelin så ulvarna kunde haka på och säga att de också hade byns färg.

Måtto: flera av oss har berättat sina måtton. Men vi har inte fått ut något vettigt av detta än?

Insikt: flera av oss har berättat sina insikter. Men vi har inte fått ut något vettigt av detta än?

Sedan har vissa berättat om sina powerroller. Jag tror att detta stod under Insikt. Jag kan inte kontrollera då jag själv inte fick någon powerroll.
Fast nyss sa du att du hade en insikt. Mer och mer troligt att du är Ulv.

POJ var ganska tidigt framme med att ange sitt agentnummer till 10 och om han är ulv är det bättre att hitta på nummer 10 än att kanske råka ta ett nummer som en bybo har

Låter rimligt. Om det nu inte är så enkelt att det är Basse som var nr 7. Men nog hade Sidd tid att ändra?

Fast nyss sa du att du hade en insikt. Mer och mer troligt att du är Ulv.
Jag har skrivit min insikt, ja. Vad snackar du nu om?

Jag vill nog tro att mitt spel har varit mycket byboigt så jag föreslår att du riktar dig åt annat håll. Du kan ta ut mig med nattmord istället. 😎

Jag har skrivit min insikt, ja. Vad snackar du nu om?

Jag vill nog tro att mitt spel har varit mycket byboigt så jag föreslår att du riktar dig åt annat håll. Du kan ta ut mig med nattmord istället. 😎
"Sedan har vissa berättat om sina powerroller. Jag tror att detta stod under Insikt. Jag kan inte kontrollera då jag själv inte fick någon powerroll."
Skrev du nyss.

Jag håller med Octa. De två är misstänkta men BM verkar mest försöka förvilla.

Back