Varulv [Varulvar på en båt] - Anmälan

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,568
Okej, nu kanske ni blir sura på mig för att jag OT:ar mig och har mig, men jag skrattade gott åt @Genesis SUPERROLIGA bild där uppe och sen bildgooglade jag bilden och nu har jag skrattat ett bra tag åt

de här roliga reklamfilmerna!

Vilken är din favorit?

är den om citroner. Förresten vill jag också vara med på den här båtresan! Så ni kan börja rösta på Basse redan nu! :DFör grejen är väl att man vinner bara om man har kul!
 
Last edited:

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Gud, det här börjar bli läskigt. :eek:

Kanske bäst att ställa in allt, @Vimes , innan det blir för knasigt? Vi kan ju köra plockepinn över Zoom istället? Det är nog allt mitt gamla hjärta klarar.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Gud, det här börjar bli läskigt. :eek:

Kanske bäst att ställa in allt, @Vimes , innan det blir för knasigt? Vi kan ju köra plockepinn över Zoom istället? Det är nog allt mitt gamla hjärta klarar.
14 anmälda hittills! Det är massa utrymme för tokigheter!
 

Korpa

Umenörd
Joined
7 Nov 2010
Messages
948
Location
Umeå
Jag är nöjd över att min standardmetod att "analysera" faktiskt kommer funka. Magkänsla är allt jag kommer hinna ta till mig i det här kaoset. XD
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,568
Jag är nöjd över att min standardmetod att "analysera" faktiskt kommer funka. Magkänsla är allt jag kommer hinna ta till mig i det här kaoset. XD
Haha, nåja jag litar tusen gånger hellre till din magkänsla än någon av mina vansinniga paranoida idéer! Kör ba'!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
En vecka kvar till avfärd!

Biljettluckorna är öppna fram till fredag.

---

Nedan följer lite detaljer rörande resans planering:
Fredag - sista dagen att anmäla sig.
Lördag och söndag - jag lägger sista handen på speldesignen.
Måndag - spelstart! Roller skickas ut och startinlägg läggs upp under dagen.
Tisdag - 21:00 avslutas R1. R2 startar 22:00.
Onsdag - 21:00 avslutas R2. R3 startar 22:00.
Torsdag - 21:00 avslutas R3. R4 startar 22:00.
Lördag - 13:00 avslutas R4. R5 startar 14:00.
Söndag - 21:00 avslutas R5. R6 startar 22:00.
Måndag - 21:00 avslutas R6. R7 startar 22:00.

Och så vidare. Spelet kan som vanligt variera i längd utifrån hur det utvecklar sig, men jag räknar med max två veckor, men mer sannolikt en vecka (d.v.s. att det är slut runt R7).
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,568
Nu lär ju ni kasta er över mig som svultna ulvar som ser ett lätt byte, men för att hedra vikten av transparens i ett sådant här socialt spel vill jag meddela att min vecka 11 ser tjock ut med undervisning alla dagar 9-16. Samt möten och intervjuer. Plus den där boken som ska skrivas.

Jag tänker förstås inte låta jobbet gå ut över varulvsspel, men eftersom jag annars brukar ha så himla mycket att säga i varulvsspel kan det vara fint att förvarna er så ni inte blir överraskade av eventuell* låg inläggstakt från min sida.

För att kompensera vill jag bidra med några nyttiga länkar innan vi äntrar M/S Varulven

Lämpliga svordomar

Viktiga sjötermer, säkerställ att du känner till alla innan vi går ombord!

TUT TUT!

*Vi vet inte, får jag feeling kan allt hända! Man vill ju inte dejsa spektaklet!
 
Last edited:

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Meddelar härmed, också för att vara så transparent som möjligt, att om jag sias röd under spelet är det inte för att jag är ulv. Då är det istället att jag är miller eller att Basse har någon skum guilt-förmåga.

Så, nu vet ni! :-D
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,543
Location
Oktoberlandet
Anfäkta och anamma...
Kasta loss M/S Varulven innan jag blir sjösjuk!
Verkar i nuläget som att Sidd kommer att vara i London, Rio, NY eller möjligtvis Panama om hen inte landat i Havanna eller Marseille...om det verkar misstänkt med verksamheten så kanske ni ska kolla med Aten eller Istanbul men kan inte lova nåt vettig aktivitet i alla fall... kanske tar Ubåten genom Gibraltar sund...
Vid alla piskande råttsvansar!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,568
Anfäkta och anamma...
Kasta loss M/S Varulven innan jag blir sjösjuk!
Verkar i nuläget som att Sidd kommer att vara i London, Rio, NY eller möjligtvis Panama om hen inte landat i Havanna eller Marseille...om det verkar misstänkt med verksamheten så kanske ni ska kolla med Aten eller Istanbul men kan inte lova nåt vettig aktivitet i alla fall... kanske tar Ubåten genom Gibraltar sund...
Vid alla piskande råttsvansar!
Ja, jag börjar också känna längtan till havet, friska brisar och durkade mässar. Eller nåt!

Full fart framåt, alla möshumlor! Eller är ni snyltron på ädel tistelstam?!
 
Top