Nekromanti Varulvar i Eon (min version)

Ingtar

Veteran
Joined
15 Jan 2004
Messages
193
Location
Norrköping
Re: Eh... [OT]

Inte av mina egna erfarenheter....
Men Lamiorna är på något sätt mäktiga de är inte bara några enkla vampyrer de är mycket mer än så.
 

Ingtar

Veteran
Joined
15 Jan 2004
Messages
193
Location
Norrköping
Re: Eh... [OT]

Jag tycker att vampyrer är enkla, Dracula är ett litet undantag men han är inte rolig han heller :gremlaugh:
 

Dracohoribilis

Warrior
Joined
14 Jun 2005
Messages
243
Location
Stockholm "Täby"
Re: Eh... [OT]

hehe pojke lilla, du får ju spela mörkrets furste som de ska, han styr ju varuvlar med sitt lillfinegr han kan ta formen av dem han kan få folk att bli dem och våldföra sig på en ung flicka medans han ylar mot skyn och hon blir sedan en av hans hyndor, vampyrer e coola om man spelar dem rätt... mörka... försvinner. magiska, dansandes lockandes... skärmmande... varulvar också... de e lite emr brutala och kanske passar bättre in i rollspelandet då de slåss men du bör spela dem skrämmande också så farliga att man inte vill slåss utan gömmer sig i en håla och ropar på mamma :gremsmile: hehe
 

Ingtar

Veteran
Joined
15 Jan 2004
Messages
193
Location
Norrköping
Re: Eh... [OT]

Det är klart att de är fruktade moståndare om man skulle möta på dem men att mörkrets furste har ett inflyttande på dem eller varulvarna kan jag inte tänka mig.
Kanske kanske på Lamiorna...
 

Dracohoribilis

Warrior
Joined
14 Jun 2005
Messages
243
Location
Stockholm "Täby"
Re: Eh... [OT]

mörkrets furste är mörkrets furste han kan ju nästan tom styra liv... ialalfall kvinnors :gremwink:
han kan styr utseendet, han kan röra sig han har kunskap om allt
han försvinenri skuggan, han kan bli allt från råttor till insekter, han kan kalla dem till sig vargar och annat själ löst djur som det kallas dock utan att jag tycker det men ialalfall :gremsmile:
 

Ingtar

Veteran
Joined
15 Jan 2004
Messages
193
Location
Norrköping
Re: Eh... [OT]

Om han kan det så kan ju de andra gudarna det likasså.
eller hur? för de är ju av samma kaliber :gremsmirk:
 

Dracohoribilis

Warrior
Joined
14 Jun 2005
Messages
243
Location
Stockholm "Täby"
Re: Eh... [OT]

fuck mon :gremsmile: klart han är haha
inte fursten men, äsch vette fan... finns olika furstar olika världar och olika faror, ja varulvar lykantroper :gremsmile:
 

Ingtar

Veteran
Joined
15 Jan 2004
Messages
193
Location
Norrköping
Re: Eh... [OT]

detta var något nytt...lykantroper...(smakar på ordet...usch!)

Har du spelat/spellet EON länge min vän?
Detta ämne känns rätt menningslöst nu...kommer ingen vart :gremsmirk:
 

Dracohoribilis

Warrior
Joined
14 Jun 2005
Messages
243
Location
Stockholm "Täby"
Re: Eh... [OT]

hmm när jag började spela var det nog jag som typ köpte första boken, det var det ända exemplaret de fått in och det var första boken :gremwink: de du min "Vän"
 
Top