Nekromanti Vart tog tråden vägen?

Toman

Warrior
Joined
10 Jun 2011
Messages
266
Location
Bohuslän
I våras (tror jag det var) skrevs det en intressant tråd om ett äventyrsuppslag i Jargien där rp var jagade av både kjesaren och kyrkan. Det fanns en massa bra uppslag om hur man kan använda eon IV:s mekanik och jag gjorde bla. en del poster om föremål mm. Vill gärna läsa den igen men den verkar puts väck, inkl mina egna poster i samma tråd.

Någon som kan ge någon förklaring på hur den försvann eller ännu bättre återställa den?
 

Oden

Veteran
Joined
1 Nov 2009
Messages
97
Det är vår grupp som fortfarande kör den kampanjen. Tyvärr kör vi väldigt sporadiskt så mötena kommer i "stötar". Jag skulle kunna försöka kompilera alla mina texter som använts hittills och lägga upp på en dropbox eller som pdf eller liknande, måste bara sortera ut de flesta bilderna då det mesta stjäls hejvilt från internet och renskriva det hela. Vem vet, kanske kan göra det till nån slags "kampanj pdf" om någon är villig att illustrera. :wink:

Edit:
För de som vill veta hur det gått för själva gruppen kan jag göra lite utdrag från äventyrsjournalen imorgon när jag inte är helt trött i huvudet.
 

Toman

Warrior
Joined
10 Jun 2011
Messages
266
Location
Bohuslän
Gört! För mig får du gärna behålla bilderna. Inget säger väl att man inte få ha bilder liggandes i dropboxen :)
 

Toman

Warrior
Joined
10 Jun 2011
Messages
266
Location
Bohuslän
Måste tillägga att din idé har gjort mig riktigt sugen på att spelleda! Själv vill jag nog vänta in Jargienmodulen innan jag börjar överväga göra slag i saken.
 

Oden

Veteran
Joined
1 Nov 2009
Messages
97
Tja, mycket har väl hittats på allt eftersom då ingen i vår grupp kört någon tidigare eon variant. Det är mest jag som spelledare som kollat upp diverse saker, introducerat dem en i taget för gruppen och sen sett var det har lett någonstans.
Kan också meddela att jag börjat gå igenom de gamla papprena/filerna och renskriva, men har haft eftermiddagsskift i veckan så företagsamheten ligger på cirka 2%.
 
Top