Nekromanti Vart kan man köpa utländsk läsk?

Kärlekscraft

Swordsman
Joined
31 Oct 2013
Messages
773
Som skrivet: vart kan man hitta importerad läskeblask som inte säljs här i vårt avlånga land. Tänker på dig coca cola lemon, lime, vanilla[150 cl], pepsi vanilla, pepsi wild cherry, coca cola raspberry, coca cola orange osv osv...:p:)
 

Jarl

Hero
Joined
17 Sep 2003
Messages
1,784
Brukar säljas på den amerikanska hyllan i vilken större Ica-butik som helst?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,491
Så länge du beger dig tillräckligt långt i någon riktning kommer du nog hitta det du söker.
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,207
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Coop och andra större butiker har ofta hyllor med importläsk, av dessa rekommender jag i synnerhet Guaraná Antarctica som är typ världens godaste dryck (som jag inte kan dricka pga min bristande tandhälsa ;__;). Även amerikanska importbutiker och liknande har detta, liksom vissa etniska restauranger (den brasilianska restaurangen i Malmö tex). Det finns en grossist jag glömt namnet på som levererar läsk i bulk till företag och föreningar etc, denna grossist har massor av importläsk, återigen inkluderat den fantastiska Guaraná (iaf senast jag kollade).
 

Kärlekscraft

Swordsman
Joined
31 Oct 2013
Messages
773
Jarl;n89542 said:
Brukar säljas på den amerikanska hyllan i vilken större Ica-butik som helst?
Ymir;n89584 said:
Coop och andra större butiker har ofta hyllor med importläsk, av dessa rekommender jag i synnerhet Guaraná Antarctica som är typ världens godaste dryck (som jag inte kan dricka pga min bristande tandhälsa ;__;). Även amerikanska importbutiker och liknande har detta, liksom vissa etniska restauranger (den brasilianska restaurangen i Malmö tex). Det finns en grossist jag glömt namnet på som levererar läsk i bulk till företag och föreningar etc, denna grossist har massor av importläsk, återigen inkluderat den fantastiska Guaraná (iaf senast jag kollade).
Jocke;n89592 said:
på internet, typ grays.se webhallen osv.
Nej, nej,nej, nej. Vet redan att random snabbköp säljer 33cl burkar med coca cola vanilla, cherry etc. Har redan också kollat webhallen och liknande. Det jag behöver är en plats där man kan köpa in läsk som inte säljs här i Sverige(som pepsi vanilla).
 

Kraetyz

Omöjlig att ha att göra med
Joined
13 Feb 2014
Messages
356
Location
Kanada
Utomlands.
Hemmakväll.
Frukthuset i Karlskrona.
Internet.
 
Top