solvebring
Superhero
Jag tänkte, här har vi ju det fina, ofta mycket intressanta, forumet Kultur. Men vart får folk så god information ifrån?
Dagstidningar, jovisst, men en fattig student som jag har inte råd med den prenumerationen. Får gott räcka med Herman hedning och Fenix.
Aftonbladet har ju förbaskat bra utbud gratis via nätet. Finns det fler mer gott utbud på den fronten som är värda att hålla ögonen på, någon som kanske speciellt är kulturinriktad?
Nån som har ett tips?
Dagstidningar, jovisst, men en fattig student som jag har inte råd med den prenumerationen. Får gott räcka med Herman hedning och Fenix.
Aftonbladet har ju förbaskat bra utbud gratis via nätet. Finns det fler mer gott utbud på den fronten som är värda att hålla ögonen på, någon som kanske speciellt är kulturinriktad?
Nån som har ett tips?

) om morgonen är starkt att rekommendera.
) utan formulerade mig på magkänsla. Kanske var det knasigt formulerat om det inte framgick. Jag är själv liberal, och räknar mig inte särskilt långt till höger, tvärtom. Min uppfattning är fortfarande att tidningsmediet och den statliga televisionen i Sverige är lätt vänstervriden jämfört med min egen politiska ståndpunkt. Jag har kanske fel, men jag ville bara peka på att det är svårt att avgöra huruvida medierna är vridna till höger eller vänster om man utgår från sin egen politiska åskådning. En kommunist tycker säkert att Aftonbladet är en högertidning, då tidningen på den politiska skalan ligger till höger om kommunismen. Ju längre ut på vänster eller högerkanten man själv är, desto svårare blir bedömningen. Jag är övertygad om att de flesta högerextrema skulle kalla DN för kommunistisk judepropaganda