Nekromanti VARNING!

Frixeray

Swordsman
Joined
9 Jan 2001
Messages
774
Location
Alinge Texas, på riktigt nuförtiden!
Okej alla som spelar rollspel, läs här för detta är sista varningen!

***Från Svensk-Finska Församlingen Sundsvalls gästbok***

Namn: FD Rollspelare
Sänt: 23.18 - 2/12

ÖPPET BREV TILL ALLA SOM SPELAR ROLLSPEL!

Jag har själv varit som er, tyckt att rollspel och Toilken varit en "häftig grej",samt valt att blunda för de satanistiska/rasistiska inslagen i Toilkens mytologi. Men så en dag...

Jag och några kompisar satt och drack folköl, tog GHP och andra droger samtidigt som vi läste högt för varandra ur "Sagan Om Ringen" (sådana kvällar hade vi tidigare haft relativt ofta, för det mesta brukade de avslutas med ett gemensamt sk "kompanirunk" men inte i kväll...)

-Kolla vad häftigt, sade en av mina kamrater(vi kan kalla honom för Fredrik) och tog en djup klunk av ölen, dvärgarna bor under jorden precis som satan!

Precis när han sade detta hörde vi alla ett tydligt muller från källaren...

-Fan vad var det, frågade en i gänget.
-Vet inte, vi skiter i det, ta mer GHP vet jag! Svarade Fredik. Fastän ingen ville erkänna det var vi alla nu alla ganska så skärrade.

-Ska vi ta och kompanirunka nu? frågade en annan i gänget.

Som ett svar på detta hördes ett helt fruktansvärt diaboliskt skratt från källarvåningen. Nu kan jag lova att det inte var någon av oss grabbar som var så styva längre. Det var Fredrik som uttrykte vad alla kände.

-Öh grabbar, kanske bäst att vi skulle be Gud och Jesus och den där prylen om förlåtelse...

Så vi satte oss alla fyra i en ring knäppte våra händer, och gemensamt höjde vi våra röster i bön.

Vi hade tur som blev varnade den gången! Tre i gänget är nu frälsta, en av oss är t.om. på väg att bli pastor :). Men jag vet att vi är fruktansvärt lyckligt lottade, för många av våra andra kamrater i rollspelsgänget har det inte gått lika bra, många är tunga narkomaner, homosexuella eller satanister nu...

***End of copy***

Jag säger det, akta er annars blir ni såna!!! Och då kommer den här killen --->/images/icons/devil.gif

För mer humor, besök http://welcome.to/sffs.
OBS! Sidan är inte seriös (De flesta här på forumet har nog insett vilken underbar humorsida detta är)
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hehe !

jaja, ett gott skratt kan man nog få när man läser detta !!/images/icons/wink.gif
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
(De flesta här på forumet har nog insett vilken underbar humorsida detta är)

Jo... Men skämtet SFFS börjar kännas rätt gammalt vid det här laget.

Här är förresten en till, från vårt kära grannland i öst (fast det är mer uppenbart att den är ett skämt):
Game of Satan

--
Åke
 

Mr SL

Warrior
Joined
28 Dec 2000
Messages
395
Location
i ett obetydelse löst ställe
Min lärare

min lärare tog ut mig från klassrummet för att prata om mina psykiska störningar. om man spelar mycket rollspel kan man få en sjuk värdsuppfattning. jag har spelat rollspel i sju år och är inte mentalt störd sa jag till honnom. det finns såna människor/images/icons/dragon.gif
 
Top