VARNING! Kopior säljs som original på Tradera, Facebook och Blocket

Jo, men det kan jag förstå. Djävlar vad man mår bra efter att ha fotostatkopierat Sarkath Hans gravvalv! Då äger man verkligen stället! "They see me rollin' / They hatin' "

Jag gissar att han faktiskt har gjort några affärer som han åtminstone själv uppfattar som rejäla klipp. Ska inte ge honom några nya uppslag i den här tråden, men det finns några gamla rariteter som brukar trigga budgivningen snabbt på Tradera. Ofta landar slutpriset över tusenlappen. Det är därför jag tror att han har tjänat en del på det här. Hur mycket vet jag, som sagt, inte.

Last edited:
Den auktionen verkar vara nerplockad nu. Får se om den kommer upp igen. Jag noterade också att en del av häftena såg märkliga ut, men inte alla. Gissar att han har köpt på sig en del och sedan kompletterat med skrivaren.

Nu kan jag ju inte vara helt säker. Men det som skulle kunna ha hänt är att någon laddat ner annonsbilderna och kopierat annonstexten samt annonslänken och sparat dessa. Se därefter anmält annonsen och i anmälan länkat till traderaannonser med riktiga exemplar för att visa på olikheterna mellan äkta vara och pappslöjdsprojekt. Så skulle det kunna ha gått till.

Back