Av köpare har han "bara" fått 99 omdömen. 2 är negativa och minst 7 är från ett av personens andra konton.Är det samma person hela tiden? För han har ju förträffliga recensioner på tradera. Inte en negativ recension av nästan 400
Av köpare har han "bara" fått 99 omdömen. 2 är negativa och minst 7 är från ett av personens andra konton.Är det samma person hela tiden? För han har ju förträffliga recensioner på tradera. Inte en negativ recension av nästan 400
Exakt så, men han var rätt systematisk för ngt år sedan och lurade en hel del med kopierade spelprodukter till höga priser på "rariteter" (trots varningar/tillfälliga avstängningar) + att han ägnade sig åt budmanipulation med två (tre) konton. Notera även att flera av de positiva omdömena är från samma konton, ofta i sekvens. Han verkar ha suttit i Traderafängelse ngt år nu, men tillåts tydligen fortsätta igen trots historiken, vilket säger en hel del om Tradera.Haha ni har säkert rätt. Jag har inte lagt någon tid på det. Låter bara så knäppt och så mkt jobb för att dra in några hunkor då och då.
Haha ni har säkert rätt. Jag har inte lagt någon tid på det. Låter bara så knäppt och så mkt jobb för att dra in några hunkor då och då.
ganska låg timlön på den...du menar att han sålt till sig själv 400 gånger och gett sig själv bra betyg? för att sedan efter denna elaborate masterplan sälja Aegor till Khelaatar för 75 kronor![]()
ganska låg timlön på den...
Jag tror att personen skulle tjänat mer pengar på att leta och panta burkar. Helt ärligt alltså.ganska låg timlön på den...
Jo, men det kan jag förstå. Djävlar vad man mår bra efter att ha fotostatkopierat Sarkath Hans gravvalv! Då äger man verkligen stället! "They see me rollin' / They hatin' "Jag skulle gissa på att det handlar mycket om att få en kick mer än pengarna.
Det finns tyvärr många i världen som får eufori av att lura andra. Synd, för den tiden hade ju kunnat ägnats åt bättre saker.Jo, men det kan jag förstå. Djävlar vad man mår bra efter att ha fotostatkopierat Sarkath Hans gravvalv! Då äger man verkligen stället! "They see me rollin' / They hatin' "
Då var han igång igen. Lådan ser äkta ut, men hur är det med kartan och häftena? Svårbedömt! I beskrivningen står följande: ”Innehållet troligen helt orört kartan ser ouppvikt ut.” Man får alltså inte se hela kartan… Och minst ett av häftena ser nya ut… På det helblå tror jag att han varit framme med tuschpennan igen.
![]()
Drakar och Demoner Ivanhoe Äventyrsspel
Utropspris: 549 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-10-03 20:38:22. Köp & sälj begagnade & oanvända Target Games på Tradera.www.tradera.com
Han säljer också Aegor till Khelataar. Ser ut att vara nästan nytryckt/nykopierat.
![]()
Aegor träsket en äventyrsmodul till Khelataar
Utropspris: 75 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-10-12 20:43:59. Köp & sälj begagnade & oanvända Rollspel på Tradera.www.tradera.com
Du går way back med den här liraren eller?FÖRBANNADE HELVETS JÄVLA HELVETE!
NU ÄR DET KRIG!
nånting såntDu går way back med den här liraren eller?
Marginalen kring bilden var inte sådär jämntjock på de ex jag sett. Högermarginalen var mycket mindre än över- och undermarginalen. Men vet såklart inte om det var så på alla exHan säljer också Aegor till Khelataar. Ser ut att vara nästan nytryckt/nykopierat.
Jag skulle vilja säga att det är misstänkt att häftet Medeltidsregler (bild 4 i annonsen) har vit titeltext och silverkontur runt IVANHOE längst ner.
Alla andra exemplar jag hittat har brungguldig titeltext och samma brunguldiga kontur på texten i nederkant.
Den auktionen verkar vara nerplockad nu. Får se om den kommer upp igen. Jag noterade också att en del av häftena såg märkliga ut, men inte alla. Gissar att han har köpt på sig en del och sedan kompletterat med skrivaren.