Nekromanti Varginfluensan - runda 2

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,603
Location
Stockholm
Jaha, måttligt intresse. Då får vi väl satsa allt på att mukwa är ensam ulv. Ska vi lyckas med nåt mer avancerat behöver vi alla på banan. Nu har vi bara jag och empo kvar som utslagsröster så då måste en av oss ligga kvar på epsilon. Kandidater till ulv B är väl xyas och trasapa vill jag minnas. Vem tycker folk är rödast? Jag föreslår alltså att jag o Basse är beredda att hoppa på misstänkt B, om vi är vakna. Är vi det, Basse? Alla andra måste rösta på Mukwa.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Jag är med (i konkurrens med Mello/WCS Europa rnd32 där jag hoppas att Babyknight går vidare).
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Jag är med och ligger kvar på EpsiMukwa vägen ut så vi har kvar en röst på Epsi som är äldre än hans röst. Men jag har besök, så jag försöker hänga med så gott det går.

Nu är det enligt min klocka tio minuter kvar innan rundan är slut, och denna runda har Patient Alpha inte skrivit något alls.
Så om inte Alpha är Ulv så kommer denna runda vara slutet för oss nästan oavsett hur vi gör i och med att Alpha i såfall diskas på grund av inaktivitet.
Eventuella röster på Alpha är alltså enbart smarta om Alpha skriver något denna runda, jag tycker därför att Delta är nästa bra mål för släpröster.

Men, vi kan inte vara säkra på att Alpha inte kommer in i sista stunden och slänger in en curveball på något vis. Zeta och Omikron, jag skulle tycka att ni borde rösta på Delta som nummer 3 på min misstankelista, men att ni sitter beredda att byta över till Alpha om hen springer in i sista stunden.

Hur låter det?
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,603
Location
Stockholm
Ja... Äh, jag går o duschar. Jag luktar ko. Om mukwa är ensam ulv så vinner vi. Annars ej.
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Nä, det här känns lite som ett antiklimax, antingen är Mukwa Ulv eller inte, det är ett make or breakläge men varken Mukwa eller Alpha-Xyas är online enligt vad jag kan se och tempot föll verkligen med motorerna KK och Vimes. 3 minuter, får se vad som händer.
 
Top