Varulv Vargbruari - en guide [En anmälningstråd]

Ok! Har alla förstått innebörden av att det idag är den 31:a januari?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Sista januari!

Vi har klarat en tredjedel av oxveckorna! Snart kommer våren! Snart kan man gå ut och plocka hallon och ha picnic i parken, solen går ner mitt i natten, man köper nya solglasögon, AW med de trevliga jobbarkompisarna, Aperol spritz, midsommar och semester och och…äh, nu gick det lite fort kanske.

Men bra att klara av januari i alla fall!

Starkt jobbat alla! 💪

Ok! Har alla förstått innebörden av att det idag är den 31:a januari?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Sista januari!

Vi har klarat en tredjedel av oxveckorna! Snart kommer våren! Snart kan man gå ut och plocka hallon och ha picnic i parken, solen går ner mitt i natten, man köper nya solglasögon, AW med de trevliga jobbarkompisarna, Aperol spritz, midsommar och semester och och…äh, nu gick det lite fort kanske.

Men bra att klara av januari i alla fall!

Starkt jobbat alla! 💪
1769863298324.png

@Hägerstrand - spelstart imorgon eller? (Och ja, det där andra också, @Basenanji , det är ljust lite lite längre på eftermiddagen, snart är det sportlov, fågelkvitter och annat. Men låt oss fokusera på det viktiga, d.v.s. varulvsspel)
Ja, spelstart imorgon.

Och bekräftelse på allt det där andra också. Jag har köpt nya rosa ray bans, våren är här (typ. Behöver bara skotta fram den).

Är alltså tanken att det kommer vara flera spel i rad…? …med färre spelare än anmälda…?… och det på nåt sätt blandas vilka spelare som deltar…?…lottas…?

@Hellzon nu smyger du runt och lajkar i den här tråden två timmar innan stängning och hoppas att nån ska uppmärksamma det och säga att det är klart att du ska vara med? Är det så? Jag ser att du smyger omkring, klart du ska vara med!

@Hellzon nu smyger du runt och lajkar i den här tråden två timmar innan stängning och hoppas att nån ska uppmärksamma det och säga att det är klart att du ska vara med? Är det så? Jag ser att du smyger omkring, klart du ska vara med!
Haha, näe. Tror inte jag har orken i februari. Men jag lär ju följa spelen.

Back