BM R1:
Pussar på Anthrox
Tycker inte väktarna ska outa. Det tyckte Stradh också men inte Sysp.
Tycker Brynolf & Vimes är dumma som vill ha massoutning (vimes var väl neutral i frågan vill jag minnas)
Tycker inte väktare borde outa i R1.
Anths pedagogiska skillz börjar få hene att mjukna i outningsfrågan.
Men nja, tycker ändå det verkar dumt att outa väktarna.
Blir lättad av att Vimes tycker att man får tycka olika här i världen.
Tycker Siaren ska vänta med att outa.
Håller mest med Vimes och Sysp. Ogillar Octas hets, men tycker han nog är för hetsig för art vara ulv. Röstar på Strad pga låg aktivitet, och ligger kvar ett tag för att han inte direkt grönat sig.
Ber Strad upprepa sin outnings-plan. Tycker den åtminstone är nånting, och röstar på Impe pga inaktivitet.
Tycker det är skumt att folk (basse och strad va?) röstar på sidd (det här var mellan sysps och basses outningar)
Pallar inte att Sysp också är väktare.
Är hemma sjuk med virus och cocillana och har en date kl 20. Hm... Well, jag dömer ingen, tror jag.
............
R2
Tycker det är bra att läktaren kan avslöja falska siare, men tycker sidd är skum som vill att läktaren ska meddela "siaren är död" oprovocerat.
Tycker Sidd spelat skumt och Sysp lågflyger. Inga pings på basse.
Röstar på siar-stradh frpn tunnelbanan för att andra smarta personer gör det (tja ALLA gör väl det)
...........
R3
Bra med död ulv. Sämre med död anth.
Vill ha hjälp att försvara sig mot brynolf.
Tycker octa är skum som pushar ett "brynolf eller bm"-narrativ
Är stackars för att hon inte hittar nåt rött på brynolf. Här kan man ju tycka att strad och sysp i chatten skulle kunna räcka henne några komockor att kasta på mig, så att hon inte hittar nånting alls är ju nästan lite grönande.
Tänker rösta som Octa, för han har bra plan.
Tycker brynolf är rödast peon och sysp är rödast väktare.
Försöker reda ut om vi ska börja hänga peons eller väktare.
Hakar på röst på sysp
........
R4
Röstar brynolf för att läktaren aldrig har fel.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
I R1 låg hon alltså på strad men bytte till Impe när strad visade livstecken. Strad var väl aldrig i farozonen denna runda visserligen, och inte impe heller. Så det här är mest att se som att hon håller sig utanför dreven.
I R2 kommer hon in på slutet och röstar strad när hela byn redan gör det. For the record gör ulv-sysp likadant här, ungefär samtidigt. Rädsla att inte sticka ut när det visar sig att ulvpolaren åker ut?
I R3 stod det mellan bm och sysp så här hade hon väl kanske inget annat val än att rösta sysp. Svårt att säga nåt om detta.
Ok, inte så mycket egna ställningstaganden. Röstar mest på lågflygare eller följer andras röster. BM brukar ju inte vara rädd för att rösta efter eget huvud även när hela byn står och gormar på henne att hon ska rätta in sig i ledet, men här är hon ovanligt initiativlös.