Varulv Vargbruari 4 Knäckande gryning: Runda 4

Hägerstrand

För sexig för att vara bybo
"Varför har ingen av mina bitiga brorsor skyddat Vimes eller Anthrox när Volturisarna käkade upp dem?" frågar Edward och låter arg. "Och sen när har jag tre bitiga brorsor förresten? Jag trodde bara att jag hade två"
"Titta inte på mig, jag är superbitig (om ni fattar vad jag menar)" säger @Sysp "Jag skyddade inte Vimes eller Anthrox eftersom jag skulle singla slant, och det vet du mycket väl"
"Om du är så bitig så borde du vara starkare än Bella" säger Edward "Nu måste ni bryta arm"
1772046359407.png
Bella är skitstark och vinner armbrytningen för hon har blivit vampyr nu
"Mäh, fusk" säger @Sysp "jag glömde att hon är skitstark för att hon har blivit vampyr nu"
"Eller hur, det ska vi tro på..." säger Edward. "Döda bluffmakaren, Bella"
"Känner du inte ens igen din egen brooooooor" skriker @Sysp medans Bella delar honom på mitten.

"Ajustdet" säger Edward "Jag kunde säkert kollat på nåt annat sätt om vi var syskon eller inte men det behövs inte, för titta: Sysp hade väldigt små kalsonger på sig. Typiskt europeiskt! Amerikanska vampyrer har bara såna där sinnessjuka boxerkalsonger som hänger ner till knäna"

Men när den sista Volturiern knackar @Sidd på axeln finns det ingen bitig bror som kan hålla honom om ryggen

@Sysp blev utröstad, han var Volturi
@Sidd blev nattmördad, han var bybo
Säg hejdå med låtar från 2011

Deltagare:
@Vimes BYBO
@Anthrox BYBO
@Sidd BYBO
@Brynolf
@StradhLestat VOLTURI
@Octagonal
@fjodorsenuba BYBO
@Basenanji
@Impetigo
@Sysp VOLTURI
@Big Mama

Rundan slutar imorgon onsdag klockan 20.00

RÖSTLÄNK HURRA

Då har vi två matchbollar nu.

Läktaren var säkra på Brynolf, jag tyckte ju han kändes väldigt grön görra rundan men får väl försöka läsa om rundorna när jag tyckte han var tjyvröd och se om jag ändrar mig igen.

Som det ser ut just nu vill jag ha ut

Röst: @Big Mama

Denna rundan och Brynolf nästa.

Men ska läsa om när jag får tid som sagt.

Bra trixat @Sidd både poster och testamente!

Hörrö Brynolf! Va ere för stil va? Eru ente på byns lag va?

Hur låg rösterna i slutet av förra rundan? (Och de tisigare rundorna för den delen)

Jaaaa!!!! Syspis din lilla filur!

Såklart synd på @Sidd men det var ju ganska stor risk att det var hans eller Basses tur. Också skönt att få färg på Sidd som betett sig ganska oklart (ofint av mig att tala illa om de döda).

Visst finns det överhuvudtaget inte minsta risk att Basse skulle vara ulv och att Vimes eller Fjodor skulle vara det för då hade väl läktarn kommunicerat det på något sätt?

Så nu med bara en ulvbuse kvar så skulle det ju vara tjänstefel om byn inte lycka ta ut hen nu denna runda eller nästa.

Det var faktiskt lite deppigt där på slutet. Det går inte att komma ifrån att det är trist att bli utröstad. Försökte trösta mig med att det skulle varit skönt också. Sitta på läktaren och mysa med popcorn och kikare.

Nu krokar vi arm och dansar vidare. Ju mer vi e tillsammans, tillsammans, tillsammans...

Nu ska det bli kul att kolla in röstningen och postandet i R1 och 2!

Läktaren har aldrig fel för där sitter bara rena bybor.

Röst: @Brynolf

Nu tar vi kväll och så kaosar vi vidare imorgon, tycker ni inte?

🥰

Back