Varulv Vargbruari 4 Knäckande gryning: Runda 2

Jag funderade på det med, och vi har tid med det ifall vi blockar ett nattmord.

Menar du för att utesluta att Stradh rödat sin ulvkompis?

Det känns väl lite magstarkt? Vi vet ju fortfarande inte vem ulv #3 är och vi kan bäl inge vara säkra på Sidd?

Vaska en runda?

Menar du för att utesluta att Stradh rödat sin ulvkompis?

Det känns väl lite magstarkt? Vi vet ju fortfarande inte vem ulv #3 är och vi kan bäl inge vara säkra på Sidd?

Vaska en runda?
Ja, det är väl just det, men det känns lite långsökt :)

Ja, det är väl just det, men det känns lite långsökt :)

Framför allt tror jag inte vi ligger riktigt så bra till som sagt. Vi har inte råd att rösta ut bybor lite på känn när vi har könda ulvar på banan.

Ta ut mig nästa runda om du känner att du måste.

Sitter på T-banan på väg hem. Hinner inte läsa ikapp. Vad är viktigast just Nu?

Undanber mig råd från ulvar. ☺️

Just det. Sidds ”09.30” är misstänkt.
Spännande Anth😇
För det första säger jag inget om att du inte skulle vara Siaren👍
Det har jag ingen koll på direkt.

Men att jag skulle vara ulv för att jag ”skuggboxar” med Strad är faktiskt inte mitt fel. Jag håller med dig om att jag undrar vad Strad håller på med:
- drevar varenda post mot mig.
- vill konstigt nog dreva väktare i R1.
Vad i mina argument mot Strad tycker du jag felar? Jag röstar tom på Strad ända tills denne outar Siare.
Jag gör tom en koll på Strads poster i början av R2 där jag upptäcker att denne pekar på Impe som ulv.
Försöker jag inte genomlysa Strad då hela partiet Anth?

Obs Jag vet förstås inte nu vem av er som ljuger. I mina ögon kan det fortfarande vara Strad som är den sanna Siaren.

Din tidsangivelse påstår du att det skulle vara nåt skumt med? Jag svarade ju att det tom borde ses som sant: tiden jag påstod att jag fick svar från Hägern var minuter innan Hägern skrev i öppna tråden. Tror du jag skulle ljuga ihop ett sånt sammanträffande. Nej. Jag talade sanning om den lilla skitsaken.

Du har fel om mig. Jag har inget vidare samarbete med Stratten det här liret.
Eller vad säger du @StradhLestat 😇

Om Anth eller Strad är Siare får vi alla gräva fram om nu. 👍

Men tja, vi lär väl inte få så många fler sianden ändå, så vi kan lika gärna göra tvärtom; hänga tex strad och utifrån det se om Anth och Impe är fulingar eller ej. Eller tvärtom

Vad tycker @Sysp och @Big Mama?

Vi får två ulvar om Stradh visar sig vara god att hänga två rundor i rad. Finns ingen logik i att Anthrox som ulv skulle offra sig.

Anthrox är med största säkerhet god. Och om han mot förmodan visar sig ha ljugit har vi två rundor i rad där vi prickar ulv.

Nä alltså, om Impe hängs som ulv så är det ju mest sannolikt Anth som är den andra ulven.

Som sagt: Om Stradh åker som grön är det byboseger ilm att både jag och Antjrox då är ulvar.

Det är 100% att Stradh är ulv.

Vi får två ulvar om Stradh visar sig vara god att hänga två rundor i rad. Finns ingen logik i att Anthrox som ulv skulle offra sig.

Anthrox är med största säkerhet god. Och om han mot förmodan visar sig ha ljugit har vi två rundor i rad där vi prickar ulv.
Mmm mjo mja. När du lägger fram det sådär så

Röst: @StradhLestat

Och den sista ulven skulle i så fall gömma sig bland väktartrion, så om jag är ilv har jag nog schabblat bort ulvsegern 😅

Back