Varulv Vargbruari 4 Knäckande gryning: Runda 1

Alltså de som inte är ulvar måste verkligen flytta bort sina röster från väktarna nu!

Om nininte förstår varför får ni be om bätte förklaring men det är viktigt att inte lägga dumma röster som sänker hela byn.
Nej. Jäklar vad du är envis här.... är du polare med Sidd?

I nuläget ser ju @Basenanji @Octagonal och

Just nu är det väl typ fyra som röstar på outad väktare varav tre på Sidd. @Octagonal och @stradlestat ser ut att vara ulvkompisar med @Basenanji och ulvarna har chans på att bli av med båda väktarna i r1.

Det är uppenbart smart av ulvbasse att dra ddt kortet. Så till vida att inte du och stradh är ulvar, i så fall är det halvdumt.
Isåfall hade jag röstat på Sidd🥰

Tillbaks till ritbordet. Du tror alltså att vi är tre ulvar som röstar på samma? Samtidigt som jag inte röstar på samma?

Fel i sak och det hade varit världens sämsta ulvtaktik att alla tre röstar samma i R1. Du kan ju inte ens tro på det själv.

Röst: @Impetigo

Din outning är det öppnaste ulkvdrag jag sett på länge. Kan du förklar beståndsdelarna i det?
1. Varför outade du utan överenskommelse och så tidigt?
2. Varför säger du att nästa väktare ska vara tyst och inte outa?
3. Varför ska den (jag läser de) hemliga väktarna lägga sitt vöktande på dig?
Kan du inte svara riktigt jäkla bra på dessa aå är du voffe så det stinker om det.
1. Jag är bybo som skrev felaktigheter.
Som Väktare kunde jag ju då inte sitta tyst.
Å sen komma och outa efter andra😂

2. Jag tyckte Anths ide var vettig med att 1 Väktare outar, den andra Väktar denne.
I R2 har vi då 2 grönade spelare.

Att ulvarna nu direkt kliver dit innan denna diskussion landat tyder starkt på att en av de två senare outningarna är bus🙏

Ok @StradhLestat ?

Nej. Jäklar vad du är envis här.... är du polare med Sidd?

Jag förstår att det bara är ulvar som kan vinna på att rösta ut väktare.

Men visst, gör som du vill. Det är ju bara ett spel trots allt.

Ja

Jag röstar alltid efter vad jag tror. Det är sen gammalt. Man får skäll om man inte gör det och man får skäll om man inte röstar som man tror. Jag ligger kvar på dig.
Du läser kanske inte mina argument men du kan ju i alla fall kolla in Brynolf, Vimes, Impes osv alla dessa är ju inte ulvar Stratten😇

Isåfall hade jag röstat på Sidd🥰

Tillbaks till ritbordet. Du tror alltså att vi är tre ulvar som röstar på samma? Samtidigt som jag inte röstar på samma?

Fel i sak och det hade varit världens sämsta ulvtaktik att alla tre röstar samma i R1. Du kan ju inte ens tro på det själv.

Röst: @Impetigo

Jag hoppas verkligen inte att du är bybo och skriver detta. I så fall uppmanar jag dig att läsa tillbaka för du verkar inte ha förstått ett ord jag skrivit.

Jag hoppas verkligen inte att du är bybo och skriver detta. I så fall uppmanar jag dig att läsa tillbaka för du verkar inte ha förstått ett ord jag skrivit.
Hur ska jag tolka detta:

”Just nu är det väl typ fyra som röstar på outad väktare varav tre på Sidd. @Octagonal och @stradlestat ser ut att vara ulvkompisar med @Basenanji och ulvarna har chans på att bli av med båda väktarna i r1.”

Ok @fjodorsenuba kan du göra mig en tjänst? Byt till Sidd så får vi ut en ulv! Som tack för vårt ulvkämpande?

Nu får ni fan ge er. Röstar vi ut en byboväktare denna runda (2/3 chans!) så kommer den andra byboväktaren mördas och ulvarna har fått ihjäl båda väktarna innan de ens haft en chans att sno ett nattmord.

Vi ska inte rösta ut en outad väktare i R1.

Back