StradhLestat
Möjliggörare
Är det så här ni andra ser det också? Väktare outar imorgon?Nejnej, såhär:
Väktarna outar nu i R1 (imorgon)
Siaren outar när det blir dags (R3 i dagsläget. Beror på massa shit)
Är det så här ni andra ser det också? Väktare outar imorgon?Nejnej, såhär:
Väktarna outar nu i R1 (imorgon)
Siaren outar när det blir dags (R3 i dagsläget. Beror på massa shit)
Jag är mycket tveksam. Har inte förstått storheten i denna strategi.Är det så här ni andra ser det också? Väktare outar imorgon?
Jag är mycket tveksam. Har inte förstått storheten i denna strategi.
Jo, Biobunker kom aldrig med i VargbruariVänta lite, vi är ju bara 11 spelare
Vänta lite, vi är ju bara 11 spelare
Du behöver inte tro på saker som står i förstapostenOm spelarantal: jag tror på tre ulvar och åtta bybor. Ett annat scenario vore två ulvsr och nio bybor, men det känns orimligt med tre powerroller.
Är jag orolig för att en väktare blockersr siaren? Nej, inte mycket. det är information väl värd att analysera längre fram.
Okej, nu börjar jag fatta varför outande verkar vsra så hett.Då blir det väl typ ännu bättre?
Två väktare outar imorgon.
Vi röstar ut en spelare. Ulvarna försöker mörda en av väktarna. Siaren siar en spelare.
R2 har vi då (minst) två kända spelare. 9 spelare totalt. Den överlevande väktaren (eller kanske båda) och den siade spelaren (som siaren har koll på). I slutet av R2 kan vi köra hela havet stormar som siaren kan gömma ett outande i med ett siande. Vi röstar ut en spelare. Andra väktaren blir nattmördad.
Då har vi i R3 tre kända spelare (2 sianden och siaren). 7 spelare totalt (alltså är nästan halva fältet känt). Siaren blir mördad.
R4 2 kända spelare, med 5 kvarvarande totalt.
R5 1 känd spelare, med 3 kvarvarande.
Liksom, om siaren bara hittar gröna spelare så innebär det att byn kommer ha en grön spelare i spel fram till slutet med den här taktiken.
Eru allti så här vaken eller e re födelsedan?Du behöver inte tro på saker som står i förstaposten![]()
Bb7 är inte med på läktaren heller, inte ens med på avbytarbänken, sitter väl å försöker fulstreama detta drama på darknetJo, Biobunker kom aldrig med i Vargbruari
Jag läste ju precis den passagen när jag insåg att vi inte var 12 spelareEru allti så här vaken eller e re födelsedan?
Kommer inte på fråga! Då får du låta bli att rösta, din pryde fan.Bara om onkel lyfter hatten ovanför skrev-nivå.
Ja? Hur många skulle vi annars vara?Vänta lite, vi är ju bara 11 spelare
Vi har ju sagt 12 flera gånger (tror det var Vimes som började?) och ingen protesterade när jag räknade innan!Ja? Hur många skulle vi annars vara?