Varulv Vargbruari 1: Spelet är slut

Hägerstrand

För sexig för att vara bybo
Klasskompisarna är jättesotis, @Sysp ser ut som att han har fått hångla. "Varför glittrar du? Det är bara vampyrer som glittrar" säger de. "Jag har hånglat bara, och hon hade sånt glittersmink som alla hade 2008" försvarar sig sysp. "Nä du glittrar för att du är vampyr! Om du inte är vampyr så kan du låta oss testa ifall du dör när vi driver den här pålen i ditt hjärta". "Är ni dumma i huvudet? Det är klart jag dör om ni driver en påle i mitt hjärta oavsett om jag är vampyr eller inte" försöker sysp säga, men får inte fram något eftersom han är död.

@Big Mama har tagit på sig sin finaste Team Edward-tröja för hon har dejt med en vampyr. "Det är så himla hett med dina huggtänder" säger hon "men varför är du så hårig? Du måste väl vara vampyr eftersom ni åt upp Stradh?"

"Åh, ni är så sexiga, varulvs-Brynolf och varulvs-Impe" säger Bella
"Egentligen är vi inte kära i dig, vi är kära i ditt ofödda barn" säger varulvarna
"Vänta va?" säger Bella
"Det är inte ens det mest problematiska med den här storyn. Men nu kan vi hångla lite, så länge du förblir oskuld till din bröllopsnatt"

Grattis ulvarna @Impetigo och @Brynolf

Grattis ulvarna! Välspelat!

Jättekul lir @Hägerstrand ❤️

Förlåt @Anthrox, du var rätt grön vid omläsningen 😂 Vi får jobba på tonen till nästa spel. Jag vet att du tror att du är oskyldig men att kalla mitt rätt vettiga utlägg för ”spam-mail” var lite grovt 😋

And there was much rejoicing!

Stort tack @Hägerstrand för magnifikt arrangemang!

Kanske var det något tippat i ulvarnas favör?

Byn kämpade på bra, timmarna innan deadline höll det verkligen på att vända!

Stort tack till Brynolf som var magnifik.

Jag själv gjorde ju den där stunten i r1 där jag låtsades vara helt dum i huvet… sen mördade jag team charlie-gubben eller vad fan det nu var. Så jag bidrog också.

Så arg @Anthrox blev när nån antydde att @Big Mama kunde vara den äkta siaren trots allt ☺️

Grattis ulvarna! Välspelat!

Jättekul lir @Hägerstrand ❤️

Förlåt @Anthrox, du var rätt grön vid omläsningen 😂 Vi får jobba på tonen till nästa spel. Jag vet att du tror att du är oskyldig men att kalla mitt rätt vettiga utlägg för ”spam-mail” var lite grovt 😋
Jag ställde massor med frågor du aktivt undvek, och jag fick ingen hjälp med grävandet trots att du upprepade gånger sa att du skulle gräva 😅 Vad var det meningen att jag skulle tänka egentligen liksom? 😘
Och den där posten hade typ sex olika sense of urgencies, jag står fast vid att den kändes som ett spammail!

Tur att ingen ens övervägde att BM kunde vara den äkta siaren. Annars hade man ju kunnat väga in den sannolikheten i att Sysp kunde vara grönsiad på riktigt.

Japp, vi var lite dåligt pålästa på Twilight, vi karlakarlar. Så när BM outade Edward eller vad det var, så fattade vi inte vad det betydde, utan var tvungna att kolla upp startinlägget. Och då var det redan för sent. Men Stradh fick vi iaf.

Ja, jag tyckte i alla fall att det var g l a s k l a r t att Brynolf och Impetigo var ulvarna! Redan från R1. Direkt. Jag bah': det e Brynolf och impetigo som är ulvarna! Haha, gotcha!

/Basse, skönt att man är profsionelle
Tur att du inte var med i spel då. Hur gick snacket på läktaren?

Back