Hägerstrand
För sexig för att vara bybo
Klasskompisarna är jättesotis, @Sysp ser ut som att han har fått hångla. "Varför glittrar du? Det är bara vampyrer som glittrar" säger de. "Jag har hånglat bara, och hon hade sånt glittersmink som alla hade 2008" försvarar sig sysp. "Nä du glittrar för att du är vampyr! Om du inte är vampyr så kan du låta oss testa ifall du dör när vi driver den här pålen i ditt hjärta". "Är ni dumma i huvudet? Det är klart jag dör om ni driver en påle i mitt hjärta oavsett om jag är vampyr eller inte" försöker sysp säga, men får inte fram något eftersom han är död.
@Big Mama har tagit på sig sin finaste Team Edward-tröja för hon har dejt med en vampyr. "Det är så himla hett med dina huggtänder" säger hon "men varför är du så hårig? Du måste väl vara vampyr eftersom ni åt upp Stradh?"
"Åh, ni är så sexiga, varulvs-Brynolf och varulvs-Impe" säger Bella
"Egentligen är vi inte kära i dig, vi är kära i ditt ofödda barn" säger varulvarna
"Vänta va?" säger Bella
"Det är inte ens det mest problematiska med den här storyn. Men nu kan vi hångla lite, så länge du förblir oskuld till din bröllopsnatt"
Grattis ulvarna @Impetigo och @Brynolf
@Big Mama har tagit på sig sin finaste Team Edward-tröja för hon har dejt med en vampyr. "Det är så himla hett med dina huggtänder" säger hon "men varför är du så hårig? Du måste väl vara vampyr eftersom ni åt upp Stradh?"
"Åh, ni är så sexiga, varulvs-Brynolf och varulvs-Impe" säger Bella
"Egentligen är vi inte kära i dig, vi är kära i ditt ofödda barn" säger varulvarna
"Vänta va?" säger Bella
"Det är inte ens det mest problematiska med den här storyn. Men nu kan vi hångla lite, så länge du förblir oskuld till din bröllopsnatt"
Grattis ulvarna @Impetigo och @Brynolf