Hägerstrand
För sexig för att vara bybo
Det är vargbruari och nästan alla klasskompisarna är hemma från skolan eftersom de har huggtänder och päls och så. Typiskt. Dessutom har den snyggaste klasskompisen Bella Svan som ni alla är kära i blivit förälskad i nån slags vampyr eller varulv. Så kan vi inte ha det! Så ni måste ta reda på om det är vampyrer eller varulvar ni har att göra med innan varulvarna eller vampyrerna har hunnit ha ihjäl varenda klasskompis så att ni inte kan varna henne från att ligga med en vampyr eller en varulv. Det är sån himla tur att Bella har er, som kan hindra henne från att slampa ut sig till första bästa vampyr eller varulv. Egentligen borde hon vara kär i er.
Fluffet förklarar inte spelet så himla bra, så vi tar det på ren svenska: Det är ett vanligt varulvsspel med en scumfraktion som är antingen vampyrer eller varulvar (slumpat med slantsingling). Scumfraktionen består av två spelare. Byn har två siare, en siare som är Team Edward och kommer få rött svar om hen siar en Varulv och en siare som är Team Jacob som kommer få rött svar om hen siar en Vampyr.
Behöver jag paragrafisera det här spelet? Jag tror inte det, det är typ vanligt spel. Håll inte på och screenshotta PM, rösta så att röstverktyget fångar rösterna, skicka förmågeanvändning i PM-tråd. Vanliga vinstvillkor, R1 slutar måndag 2/2 klockan 20.00
Deltagare:
@Sysp
@Anthrox
@Impetigo
@Big Mama
@Octagonal
@StradhLestat
@Brynolf
Röstlänk:
werewolf.florin.nu
Fluffet förklarar inte spelet så himla bra, så vi tar det på ren svenska: Det är ett vanligt varulvsspel med en scumfraktion som är antingen vampyrer eller varulvar (slumpat med slantsingling). Scumfraktionen består av två spelare. Byn har två siare, en siare som är Team Edward och kommer få rött svar om hen siar en Varulv och en siare som är Team Jacob som kommer få rött svar om hen siar en Vampyr.
Behöver jag paragrafisera det här spelet? Jag tror inte det, det är typ vanligt spel. Håll inte på och screenshotta PM, rösta så att röstverktyget fångar rösterna, skicka förmågeanvändning i PM-tråd. Vanliga vinstvillkor, R1 slutar måndag 2/2 klockan 20.00
Du är bybo! Rädda Bella Svan så hon inte ligger med något onaturligt! Hon ska ju ligga med dig, hon fattar det bara inte själv!
Du är Team Jacob-siare! Du kan sia om någon är vampyr eller inte. Du får svaret "Vampyr" eller "Inte vampyr"
Du är Team Edward-siare! Du kan sia om någon är varulv eller inte. Du får svaret "Varulv" eller "Inte Varulv"
Ni är vampyrer/varulvar! Ni kan nattmörda i den här tråden. Döda alla friendzonade incels som tycker att Bella inte borde ligga med er så vinner ni!
Deltagare:
@Sysp
@Anthrox
@Impetigo
@Big Mama
@Octagonal
@StradhLestat
@Brynolf
Röstlänk: