Min upplevelse är att skillnaden i de olika 100%-snubb-grupperna jag spelat med är mycket större än skillnaden mellan dessa och de grupper där det varit kvinnor med och spelat. Det som inte är "tillåtet" (t.ex. mer känslomässigt spel) i en grupp jag spelar med, där vi känt varandra sedan barnsben och det sociala kontraktet är satt i sten sedan många år, är vanligt förekommande i andra grupper jag spelar med, oavsett könssammansättning. Hur spelandet blir handlar så mycket mer om gruppens sammansättning och spelarnas inställning till spelet.
Jag jobbar väldigt hårt i mitt liv på att inte förvänta mig att personer jag träffar ska agera på ett visst sätt utifrån vilket kön de har, var de kommer ifrån, vilken färg de har på huden, vilka sexuella preferenser de har eller motsvarande. Därför skulle jag vara väldigt ointresserad av att ta in fler kvinnliga spelare för att tillföra någon sorts "kvinnligt" perspektiv.
Jag jobbar väldigt hårt i mitt liv på att inte förvänta mig att personer jag träffar ska agera på ett visst sätt utifrån vilket kön de har, var de kommer ifrån, vilken färg de har på huden, vilka sexuella preferenser de har eller motsvarande. Därför skulle jag vara väldigt ointresserad av att ta in fler kvinnliga spelare för att tillföra någon sorts "kvinnligt" perspektiv.