Nekromanti Varför Mutant?

Det handlar mycket om att observera vår värld och använda sig av företeelser här, för att krydda mutantskandinavien med ironi och kritik mot vårt samhälle.
 
Re: Gigantisk rubbit

Mitt äventyrargäng består av en samling arkeologer med säte i Norrland (Ume):

Pentti Warg (muterad gråräv, finskt påbrå)
Risto Rauttio (människa, finskt påbrå)
Helge Haraldsson (muterad varg, helylle norrländsk arkeologstjärna)
Lars Åkermark (muterad björn, skogshuggare, bosatt i Lule men med rötterna i inlandet)

Dessutom verkar deras ärkefiende herr Müller aldrig dö... hur mycket han än försöker.

/Daniel
 
Re: Gigantisk rubbit

"Dessutom verkar deras ärkefiende herr Müller aldrig dö... hur mycket han än försöker."
Självmordsbenägen?

~[color:448800]Han</font color=448800> som tycker Hr Müller verkar antingen väldigt klumpig eller väldigt ointelligent
 
"Kan någon förklara för mig som bara spelat nya, och tydligen underlägsna Mutant 2, varför den ursprungliga versionen är så populär och höjd till skyarna?"

Tja det är som andra redan sagt på grund av nostalgi. Det finns dock ytterligare en viktig sak till som var underbar med Mutant och det var fyndtabellen och fyndplanen.
 
Re: Gigantisk rubbit

"Dessutom verkar deras ärkefiende herr Müller aldrig dö... hur mycket han än försöker"

Han och han? Nu blir jag verkligen förvirrad.
 
Re: Gigantisk rubbit

"...ärkefiende herr Müller..."

Det är inte ärkefiende doktor Müller? Hade det inte varit skönt att ha en elak dr framför?
 
Re: Gigantisk rubbit

Hm. Han har fått hjälp på traven, men det tycks inte hjälpa om man säger så...

/Daniel
 
Re: Gigantisk rubbit

Jo. Det är en seg en den där... Mûller. Men nästa gång. Nästa gång. Vänta bara. /images/icons/wink.gif

- Helge
 
Re: Gigantisk rubbit

Lycka till... jag har minsann planer för er. Jag har ju sett Klonerna anfaller...

/Daniel
 
Back
Top