Gurgeh;n273509 said:För att den sista delen kom efter att jag flyttat hemifrån och min spelgrupp spridits för vinden. Vi hade spelat kampanjen fram till slutet av Kristalltjuren.
Rymd hamster said:Sen flummar ju saker ut rejält i och med kristalltjuren, vilket jag tror kan kännas avtändande för många.
Vimes;n273538 said:Det känns som svaret på den här frågan varken är specifikt för Svavelvinter eller ens rollspel i allmänhet.
Jag har för min del påbörjat ganska många saker som jag inte avslutat sedan. Jag tror inte att jag är ensam.
Vimes;n273538 said:Det känns som svaret på den här frågan varken är specifikt för Svavelvinter eller ens rollspel i allmänhet.
Jag har för min del påbörjat ganska många saker som jag inte avslutat sedan. Jag tror inte att jag är ensam.
Skarpskytten;n273550 said:Sen undrar jag om vi hade fortsatt även om vi hade bott kvar, för vi gillade verkligen inte Kristalltjuren. Svavelvinter var bra, Oraklet okej, Kristalltjuren obra. Jag har bläddrat i Femte konfluxen, och tar fram de andra modulerna ibland, men Svavelvinter är den enda som jag någonsin känner för att spela om.
DanielSchenström;n273611 said:Jag tror förståelsen för detta också syns i en del spel som D&D...