Nekromanti Vardan Runan?

Warduke

Warrior
Joined
14 Jun 2000
Messages
297
Location
Enköping
Jag skulle ju ha kunnat skicka det här direkt till Runan men jag tar det lika gärna här. Vad har hänt med Runan? Som postmottagare för min förening, SF Astaloth, har jag väntat på Runan 32+ utan resultat. Har Runan slutat vara distriktstidning? Eller har andra också drabbats av uteblivna Runor?

Sen undrar jag om man som tecknare överhuvudtaget får reda på i vilket nummer man är med. Jag bidrog med bilder till Aug 25 deadlinen?

Daniel Schenström
 

just do it

Veteran
Joined
16 Aug 2000
Messages
97
Location
Upplands Väsby, Sthlm
Runan är fortfarande distriktstidning, men distriktet har inte alltid nyttjat detta faktum. (Därav bristen på information om Svealand i tidningen.)

Låter lite oroväckande att du inte skulle fått #32 och efterkommande nummer. Distributionen har fortgått enligt de adresser vi fått tillhanda av distriktet, och därför hoppas jag att du kan kontrollera adressuppgifterna med dem.

Vad gäller bilderna kan jag tyvärr inte ge dig något bra svar, utan får hänvisa till runans hotmailadress och Joel Bellander (bildansvarig).


--- som sagt är detta individen Niklas åsikter ---
 

SvenFu

Warrior
Joined
4 Oct 2000
Messages
265
Location
Stockholm
Har pratat med mannen som har hand om spridningen av vårt ord.Uteblivna Runor är på väg och dina bilder kommer i nästa nummer, d v s #35.

Håll ut! ;-)

Mvh,

Svenne,
Text i Runan
 
Top