Brynolf
Noga utvald snuskhummer
Ja. Vakna nu, @Hägerstrand så kör vi!Hörrni, 2-1 till ulvarna! Nu måste byn vinna fjärde perioden så att @Hägerstrand får avgöra det med straffsparkar!
Ja. Vakna nu, @Hägerstrand så kör vi!Hörrni, 2-1 till ulvarna! Nu måste byn vinna fjärde perioden så att @Hägerstrand får avgöra det med straffsparkar!
Alltså förvirringen var ju total. Kunde ha gått hur som helst. Bra kaosat där.Nåja, ganska kul när ni blev förvirrade över den ocäntade och listiga ulvrationsliteten! Kaozulv deluxe!
Jag fyller år idag och jag önskar mig ett nytt spel av @Hägerstrand <3
Din något surare post var nog befogad kritik, jag tänkte först att den inte skulle göra så mycket skillnad när du postade den 19:59 men både jag och Impe skärpte ju oss efter det så den bidrog nog till vinsten.Sen, förstås, bra spelat sista rundan @Impetigo och @Sysp . Jag var supergrining på er i slutet av R5 (jag hatar verkligen att bli utröstad som bybo) och tvivlade på att byn skulle ta hem det, men ni orkade jobba hela vägen i mål.
Hörrni, 2-1 till ulvarna! Nu måste byn vinna fjärde perioden så att @Hägerstrand får avgöra det med straffsparkar!