Både jag och Impe ångrade oss vid olika tillfällen att vi inte nappadeDÖDSPAKT DÖDSPAKT DÖDSPAKT!!!
Alltså, jag kunde inte göra det igen när jag ändå vägde in läktaren när vi tog ut Vimes och jag inte bytte. Måste våga stå på egna ben… (musikalmusik börjar spela i bakgrunden och en spotlight tänds på Sysp som tittar upp med stora ögon och långsamt för mikrofonen till munnen)Is-i-magen-pris till @Sysp också som inte lät sig luras av den självsäkra läktaren (som var allt annat än entydig)
Nösta gång blir det ju dödspakt så klart. Det löser det mesta.
Waterhouse var den enda som hade rätt. Han hade inte löst läktarplats men satt utanför stängslet och lyssnade.@Vimes
Tror byn behöver @Waterhouse tillbaka i spel: klistra in dennes tips av WH vi på avbytarbänken fick.
”Förarlös bil…”![]()
(Sen blev det ju inte såhär ändå, men teoretiskt what the actual fuck)
Brynolf (världens jobbigaste bybo nr.1) som var metagrönad
Han var ju inte 100% men att få gå in som halvgrönad bybo hade jag tagit alla dagar i veckan, det är ju värt något i metat att visa att man helst vill vara by om liknande situationer uppstår igen.Jag fattade aldrig varför Brynolf var grönad!
Kom inte här och var rationell!Just det, punkt 6 på min lista. @Brynolf pratade om att han självklart inte skulle välja ulv eftersom han skulle sakna bybopatos då och aldrig gå att lita på i framtiden. Byn verkade köpa argumentet
Men liksom, om han går att lita på i framtiden eller inte hänger på vad han lottas till? Att han har bybopatos när han får välja vilken fraktion han ska tillhöra påverkar ju inte vilket lag han spelar för när han lottas till ulv?
Nä men nästa gång han får väljaJust det, punkt 6 på min lista. @Brynolf pratade om att han självklart inte skulle välja ulv eftersom han skulle sakna bybopatos då och aldrig gå att lita på i framtiden. Byn verkade köpa argumentet
Men liksom, om han går att lita på i framtiden eller inte hänger på vad han lottas till? Att han har bybopatos när han får välja vilken fraktion han ska tillhöra påverkar ju inte vilket lag han spelar för när han lottas till ulv?