Varulv Varbruari 3 Månförmörkelse: Runda 2

Hägerstrand

För sexig för att vara bybo
Ja jag vet att jag stavade fel i trådtiteln. Den här gången var det medvetet, i konsekvensens namn.

Nån har gått runt och viskat i allas öron att Jacob är ledig nu när Bella gifter sig, och det är ganska många som är glada att höra de nyheterna. Vem kommer egentligen få vara del av nästa illa genomtänkta tonårsbröllop? När det är dags för Bella att kasta bröllopsbuketten är det flera som är så ivriga att få tag på den att slagsmål bryter ut. @Vimes @fjodorsenuba och @Big Mama klöser varandra i ögonen, och Bellas pappa säger att den som startade bråket får åka hem nu. Men vem startade bråket?

Just det och sen blev en spelare hemskickad. Det var stackars Basse och han var ulv i det här spelet också, stackarn.
Och @Brynolf blir nattmördad. Typiskt

De får posta varsin youtubelänk med sin favoritlåt från 2010

Enbart dessa spelare är aktuella för utröstning
@Vimes
@fjodorsenuba
@Big Mama

Deltagare
@Sysp
@Big Mama
@Vimes
@Basenanji ULV
@fjodorsenuba
@Brynolf BYBO
@Impetigo
@Sidd

Rundan slutar imorgon tisdag klockan 20.00

Röstlänk här (ifall den plötsligt börjar funka)

Bra!

Jag ber om ursäkt för att jag blev så sur i r1, det var skönt att Basse var ulv. Det förklarar till stor del min känsla av att byn läste mig illvilligt.

Byn är uppenbarligen inte dålig, det var bara jag som inte riktigt kunde hantera kanindimman.

BasseBus som vanligt då: tackar för spel @Basenanji å lycka till med flytten.
Så de klippte @Brynolf direkt då. Tackar för spel Brynolf (som inte vågade välja…) Det var ju faktiskt bra för då kan jag släppa den där gnagande misstanken om att denne skulle valt ulvasidan.
Tycker det var ett misstag av busen. Gissar att de vill få oss att tro att det var Impes som låg bakom det nattmordet då Brynolf var på Impe.

Att de Nattmördar redan nu undrar jag lite över.
Nu har de avverkat chansen att avgöra vid kritiskt läge.
Nu har vi istället flera rundor på oss att hitta rätt.
Min första tanke är att de kanske gett upp.
Vi har ju kommit överens om att inte rösta men:

Röst: BM

BM samspelade med BasseBus tyckte jag.

Sådärja! 🤩🔥 Jag känner mig tämligen grönad nu som låg med förstarösten på Basse större delen av rundan?

Bra!

Jag ber om ursäkt för att jag blev så sur i r1, det var skönt att Basse var ulv. Det förklarar till stor del min känsla av att byn läste mig illvilligt.

Byn är uppenbarligen inte dålig, det var bara jag som inte riktigt kunde hantera kanindimman.
Vill du snacka begåvningsreserv så är det bara att hojta till😇

Tack för spel @Brynolf , särskilt tack för att du lämnade testamentet: ”Impe är röd för att han inte såg vad som stod i startinlägget. Det tyder på att han snubblat på en ulvtoffla mentalt, inte riktigt så men typ”

Det ska bli ett nöje att bemöta det lilla caset med logiska och kärnfulla argument.

*kanindimman rising*

Men hörrni! Grymt ju. Sjukt oväntat att ulvarna skulle bränna sitt nattmord. Någon som har en vettig teori där? Tills vidare gissar jag att BM är Basses ulvkollega, men vi ska förstås analysera röstningen.

Back