Varulv Varbruari 3 Månförmörkelse: Runda 1

Jag velar lite ändå.

Vem teamar Basse och Impe med?
BM och Basse rätt tydligt.
Impe…? Skulle vara med Vimes då i så fall då de verkar vara rätt överens i stora drag.

En annan tanke jag har är spelets upplägg.
Det är ju inga bybo power roller att oroa sig för för de två ulvarna.
Borde vara rätt enkelt att spela safe grönt, hjälpa till med nån tabell å så som Vimes helt oklanderligt gjort.
Lite märkligt av BM och Impe som ulvar att harva runt som de gjort på sina egna sätt.

Basse spelar för safe med handbromsen låst.

Röst: @Basenanji

Så mycket för det namnet @Impetigo @Vimes 😂
Ni som upprepat att det är nåt att hänga upp i julgranen!

Ja det var kasst av läktaren, men sluta försök få det här till att vi har argumenterat för att vi ska få någon avgörande input från läktaren. Det var inte sant första gången du hävdade det, och det är inte sant nu heller.

Om jag nu skulle råka ut för en svettig beväpnad dräng i en mörk gränd inatt så tycker jag ni borde hålla ögona på Impe, BM och Basse. Men det gör ni ju redan, så bra där!

Det är ju bra läge i alla fall, känns ju som vi har en ulv nånstans i dreven när det ligger så här jämnt.

Vad är ditt argument på BM över Basse?
Jag är villig att plocka ut BM före Basse om du tror att han är grönare.

Som sagt, sitter på bandy och har lite dålig möjlighet. Men BM har inte gjort något byboigt alls. Jag tycker Basse resonerar skevt, men det finns någon form av linje i varje fall.

Om jag nu skulle råka ut för en svettig beväpnad dräng i en mörk gränd inatt så tycker jag ni borde hålla ögona på Impe, BM och Basse. Men det gör ni ju redan, så bra där!
Det blir väl inget nattmord? Varför skulle ulvarna mörda?

Troligt Brynolf

Vid uppfarten till bröllopslokalen står alla kompisar som blev utan bröllopsinbjudan (dvs läktartråden). Mellan skålarna tystnar gästerna, och då hör man ett namn ropas ut.

Namnet är
@Anthrox
Tråkmånsar! De hejjar alltså på att vi inte ska rösta i R1.

Jag trodde Ant, Octa, Stratt var begåvningsreserven men de visade sig vara "begåvningsreserven". 😂

Back