Bra! Tillagt!DVD/BluRay
Det kommer säkert någon hipster och säger VHS, bara för att bli trumfad av någon som vill ha Betamax/8mm också.Bra! Tillagt!
Also, bio. Även om det är 15 år sen jag vågade mig dit sist.Det kommer säkert någon hipster och säger VHS, bara för att bli trumfad av någon som vill ha Betamax/8mm också.

Kallar den "Oklart..."Um... kan vi kanske kalla det för "från min hårddisk", utan att definiera hur de hamnade där?
![]()
Samma här. Att jag glömde borde det alternativet är högst talande för hur längesen jag gick på bio.Also, bio. Även om det är 15 år sen jag vågade mig dit sist.
Ta med ett av barnen på bio och köp popcorn+dricka till och du blir typ 500 spänn fattigare.Varför är det så länge sedan ni gick på bio?
Framförallt tror jag det beror på ljudvolymen (är ljudkänslig sedan tokigheter på 90-talet) men också av enkla anledningar som att jag vill ha kontroll (kunna pausa), slippa tjatter och prassel från andra besökare, omständligt att åka någonstans för att se på film...Varför är det så länge sedan ni gick på bio?
Netflix är väldigt internationellt. Går även att byta talspråk, vilket jag brukar göra ibland när jag ser tecknat om jag känner att språket inte har rätt stämning. Såg Cyberpunk: Edge Runner med brasiliansk portugisiska, exempelvis.Inget intresse av amerikanska serier och filmer, så har inget behov av Netflix och alla de där.
Du menar vanlig direktsänd TV? Det blir lite krångligt för då ska allt från SVT1/2, 4, 5, 11 m.m med...Varför finns inte "TV" som alternativ?