Nekromanti VAR HITTAR JAG GRATISÄVENTYR???

Frixeray

Swordsman
Joined
9 Jan 2001
Messages
774
Location
Alinge Texas, på riktigt nuförtiden!
Välkommen!

Först och främst skulle jag vilja säga välkommen till gemenskapen här på forumet och kul att du hittat hit!

Sedan så måste jag dock bli lite mer allvarlig, men se det som tips och förslag på hur du ska kunna göra din vistelse här så trevlig som möjligt, både för dig själv och andra.

För det första: använd inte enbart "stora bokstäver" i ämnesraden, ja, helst inte i inlägget heller. Att liksom skrika ut sitt inlägg gör oftast att folk stör sig på en och därmed blir mindre hjälpsamma och trevliga gentemot dig.

För det andra: försök leta runt lite innan du frågar efter saker som faktiskt är lättare att hitta än man kan tro. En sökning på frasen "eon äventyr" (särskrivning avsiktlig, som i eon och äventyr, så försök inte ens) på Google ger några förhoppningsvis intressanta träffar. Fördelen med att göra det är att man lätt hittar det man söker efter med en gång istället för att invänta svar på ett forum. Sedan kan man även med fördel använda forumets "Sök"-funktion som du hittar nästan först av allt på sidan.

Annars; välkommen och hoppas att du kommit för att stanna!
 

Magnus L

Hero
Joined
25 Dec 2000
Messages
1,042
Location
Göteborg
Pröva..

...trilogin Nattens Ängel som jag skrivit med en kompis.

Enklaste sättet att hitta den är att klicka på "Nattens Ängel" i min signatur.

Hör gärna av dig om du har åsikter om den.
Lycka till!!
 
Top