Nekromanti var hittar jag ad&d prylar

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Jag behöver hjälp med att få tag på lite gammla ad&d prylar..
Det rör sig om planescape där jag vill ha tag på det mesta.. men allra helst så behöver jag player's guide to the planes.. Häftet som ligger i Planescape CS alltså.. mitt har försvunnit..

Om det krävs så skulle jag kunna tänka mig att köpa en helt ny låda.. men helst slipper jag det :o)

Om ni har PS grejjer att sälja eller känner till nått ställe som säljer (vill helst inte hålla på med kreditkort och beställa från utlandet..) på nätet eller nån butik så kan ni gärna svara här, maila, eller skriva ett privat medelande..


Är det nån som har beställt från någon butik i utlandet kan ni också hojta till.. i värsta fall går det också bra..

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
Re: Absolut Spel ...

De säljer även gamla AD&D prylar som inte är begagnade!

"When the DM laughs it is already to late"
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Re: Absolut Spel ...

Jo.. men den delen börjar krympa.. senast jag var inne där bjöd de på endast en Planescape bok.. tyvärr...

Begagnat hyllan håller jag annars koll på, men det var länge sedan jag såg nått nytt intressant..

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
Re: Absolut Spel ...

...kollade idag på lunchen, och det fanns inte mycket begagnat inne. Förutom en gammal players handbook.

"When the DM laughs it is already to late"
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Re: Absolut Spel ...

Då kanske vi sågs utan att veta om det. Jag var också där och kollade. Inget Planescape tyvärr, men en djävulsk massa Spelljammer-prylar.

/Dante
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
Re: Absolut Spel ...

....(lite mystiskt) det är mycket möjligt....

"When the DM laughs it is already to late"
 
Top