Presentation Var hälsade!

Bitterknekt

Awful Neutral
Joined
13 Mar 2024
Messages
10
Location
Bromma, Sthlm
Tjena!

Göran heter jag, tänkte att det var dags att registrera sig här på forumet. Har hittills mest lurkat på diverse discords men har efter båda MunkCons insett att det här kan vara ytterligare en lämplig plats att lurka (och kanske till och med posta) på.
Till vardags jobbar jag med dessertost och smör, vill ni ha tips på vad man kan äta/dricka till ost så kan ni få ett uppslag eller två av mig!

Har hållit på med rollspel ett tag nu, men hade min första kontakt med dessa i samband med de gamla fallout/bg2-spelen kring millenieskiftet.

Jag spelleder för närvarande en 5e-kampanj (Tomb of Annihilation) med min ordinarie grupp, strösslat med enstaka omgångar av lättare system.

På MunkCon har jag spellett Vaults of Vaarn och Into the Odd.

Just nu sitter jag och drömmer om att spela (eller leda) en stads/regions-kampanj med fokus på handel, utforskning & factions, och kanske något lägre fokus på rena kräl.
Spontant är jag sugen på att göra detta i Longwinter av Luka Rejec - med utrymme för allt jag tänkt på ovan - från klasskamp och revolution till heists i spa-orter bland jetset och bergsbestigningar för att möta Vinterns gudinna.

Hur som helst, kul att vara här, vi hörs och syns här i forat!
 
Top