Nekromanti Var finns äventyren/kampanjerna?

Silke

Warrior
Joined
23 Jan 2001
Messages
248
Location
Vällingby, Stockholm alltså...
Re: Fortsättning på Diamantäpplet

Låter kul att ni kör igång med DÄ igen. Dock så hoppas jag att inte kampanjen blir för episk då denna typ av äventyr/kampanjer redan finns i överflöd... Skulle vilja ser lite mer gråa äventyr utan en massa rädda världen/prinsessan/kungariket.
 

marcuslinder

Veteran
Joined
12 Apr 2003
Messages
184
Location
Göteborg
Weeehiii!

Ah, som musik för mina öron. Vilka underbara nyheter! Äventyr, äventyr och ännu mera äventyr är vad jag vill ha till EON!

Och gärna ganska episkt mot slutet av kampanjen, om jag får be! :gremsmile:

Fan va gött! :gremtongue:
 

marcuslinder

Veteran
Joined
12 Apr 2003
Messages
184
Location
Göteborg
Re: Fortsättning på Diamantäpplet

Kan ju vara värt att nämna att första delen, Diamantäpplet enligt förordet skrevs klart sommaren 2004. Detta gavs ju sedan ut i början av december samma år; inför julhandeln.

Bara så du känner pressen att få ut det ganska snart Kim! :gremwink:
 

Silver_UBBT

Veteran
Joined
12 Jan 2005
Messages
26
Location
uppsala
Re: Fortsättning på Diamantäpplet

Det har ändrat något sedan dess.
Som det ser ut nu så rör det sig fortfarande om 5 äventyr, men på 48+ sidor st.
Och storylinen kommer nog få många att hoppa av lycka och förvåning
Hot diggity DAMN vilka fina nyheter! Exakt vad man ville höra nu när NG bytte ägare. Om releasen nu bara sattes till nästa jul vore det drömmen...
 
Joined
4 Nov 2004
Messages
27
Location
Malmö
Re: Fortsättning på Diamantäpplet

Man kan inte annat än att le för sig själv, verkar som om det händer massor i verkstaden sedan ägarbytet, det är väl i och för sig rimligt att det rör på sig i och med det kommer in lite nytt blod, men det verkar snurra på riktigt bra, kul. Vi i min spelgrupp tackar och bugar och ser med tillförsikt fram emot fortsättningen på diamantäpplet, vill även passa på att berömma det lilla, extramaterial(Tiraklägret) som dök upp på hemsidan som tillägg till första delen, kul sätt att utöka äventyret lite. Härligt, sådant uppskattas.
 

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Re: Fortsättning på Diamantäpplet

Då kanske vi får se EONs svar på Mutant UA kampanjen Undergångens arvtagare.... :gremlaugh:
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Re: Fortsättning på Diamantäpplet

Jag ser helst av allt att Eon inte svarar på något utan för sin egen dialog istället. Är det inte mer underhållande med någonting helt eget? :gremwink:
 
Top