Nekromanti Var det någon som såg?

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Genesis said:
Genesis said:
Han svarar inte i telefon just nu, men jag kan ta upp det med honom när jag träffar honom imorgon.
Han kom inte på träningen heller. Har inte hört något från honom. Jag börjar bli orolig.
Känner igen det där. Känner en som har varit så där svåråtkomlig i flera veckor. Han svarade inte telefon eller något, jätte jobbigt. Men igår (Måndags) så var han tillbaka, vägrar dock prata med mig känns det som.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,718
Location
Göteborg
unfair said:
Känner igen det där. Känner en som har varit så där svåråtkomlig i flera veckor. Han svarade inte telefon eller något, jätte jobbigt. Men igår (Måndags) så var han tillbaka, vägrar dock prata med mig känns det som.
Mjo, men Fredde brukar alltid höra av sig om han inte kommer på träningen. Vi är inte så många, så det är bra om jag vet om ingen dyker upp.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,903
Location
Nordnordost
Fick du tag på Fredde?

Jag har hållit ögonen klistrade på himlen varje kväll, men har inte sett något mer utöver det vanliga.

Hemvärnspolaren ringde in sjuk och har inte varit på jobbet sedan i onsdags. Jag undrar om det är något som går nu, det är många som har varit borta från jobbet de senaste dagarna.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,903
Location
Nordnordost
Spelet avslutat.

Tack till alla deltagare, hoppas ni hade lika trevligt som jag.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,082
Location
Göteborg
Re: Spelet avslutat.

Det var ganska tydligt iom att den låg här, men det jag undrar var hur mycket som fanns utöver tråden. Hittade folk på saker i takt med att de skrev dem eller pågick spelet för fullt på andra arenor samtidigt?
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Re: Spelet avslutat.

Lu-kaazh said:
wilper said:
Tack till alla deltagare, hoppas ni hade lika trevligt som jag.
Va?

Vilket spel?
var hela tråden en lögn?
Jag visste inte vad jag skulle tro när jag läste det. Ett tag var jag sugen på att skriva nåt om det men så tänkte jag att det kanske ändå inte var rollspel...
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,903
Location
Nordnordost
Var det någon som såg? - Post mortem

Ok, ett halvår senare ser jag frågan. :)

Nä, det fanns inget mer än det som syntes här. Inga PM, ingen rekryteringstråd, inga kontakter utanför forumet.

Alla deltagare gav sig på eget initiativ in i spelet och arbetade helt självständigt, även om det blev rätt mycket att vi spann på det andra sagt.

Jag lade ner när det gått två veckor utan spel, men jag hade en händelseutveckling för i storleksordningen ett halvår av spel klart. Och "sockpuppets" i form av andra forumiter som skulle ta över min "spelledarroll" när handlingen tvingade mig ut ur spelet.

Kanske hade spelet klarat sig bättre om inte Forumsrollspelsforumet varit i Gulag. Nu när Varulvsspelen fått sitt eget forum kanske det kan vara aktuellt att ta in de vanliga spelen ur kylan igen?
 
Top