Anchorman
Swashbuckler
Passengers?Aight, här kommer vad som kanske är en liten slamkrypare;
"Let me put it this way. Maybe I'd sleep with you if you were the last man on Earth. But we're not on Earth."
Passengers?Aight, här kommer vad som kanske är en liten slamkrypare;
"Let me put it this way. Maybe I'd sleep with you if you were the last man on Earth. But we're not on Earth."
Aight, här kommer vad som kanske är en liten slamkrypare;
För att vara ärlig så räknar jag alla kulturella företeelser som kom efter sekelskiftet som "nya".Filmen är mer än 20 år gammal vid det här laget.
Jag kände igen citatet men var tvungen att googla så kan inte svara... När jag googlat det så kände jag mig dum som inte kom på det själv trots att jag kände igen citatet så väl..Filmen är mer än 20 år gammal vid det här laget.
Starship Troopers?Aight, här kommer vad som kanske är en liten slamkrypare;
Nope, men geografiskt är det väldans varmt just nu =DOh, oh! Är det Red Planet?
Jag har nu ätit lunch, så jag ger en ledtråd till;
Personen som adresseras i citat spelas av Jason Statham.
Du-du!/Ding-ding-ding!Med de två ledtrådarna måste det ju vara den värsta filmen av en genial regissör någonsin! Ghosts of Mars!![]()
Lite väl obskyrt för den här leken, right?Jag går med ett annat medium:
This is our city! This is our world! Say it! Say it! Cry it out so the bastards in orbit will hear our fury! Our city! Our world!
Utan att ha läst boken låter som en kättare i mina öron! Det är kejsarens stad! Kejsarens värld!den dummaste av Black templars.
Ähvadfan jag trodde det var den här Neil Bloomkamp-filmen där alla kapitalister flyttat ut på en satellit. Med Matt Damon.Lite väl obskyrt för den här leken, right?
Men. Mitt internet nörderi är stort. Jag har aldrig läst boken, men pga att jag hänger på 40k forum så vet jag att det är Helsreach. Och det är det dummaste citatet från den dummaste av Black templars.
Ellysium. Tänkte på den också, men när God45 sa ”ett annat medium” tänkte jag att det inte kunee vara em film. Och av nån anledning snöade jag in på dataspel.Ähvadfan jag trodde det var den här Neil Bloomkamp-filmen där alla kapitalister flyttat ut på en satellit. Med Matt Damon.
Jag har inte ens sett den, så jag satt och försökte komma på vad den kunde heta.
Jag kände inte igen citatet men trodde det kunde ha varit Valerian and the city of a thousand planets så jag googlade. Nu blev jag sugen att se filmen. Gillar inte Carpenters filmer men vissa av recensionerna fick mig ändå vilja se den.Det är inte den värsta filmen, men det ÄR Ghosts of Mars.
Den har lite problem. Manus hade behöver ett par varv till tror jag. Men den är rätt snyggt gjord och har en del rätt coola idéer.Jag kände inte igen citatet men trodde det kunde ha varit Valerian and the city of a thousand planets så jag googlade. Nu blev jag sugen att se filmen. Gillar inte Carpenters filmer men vissa av recensionerna fick mig ändå vilja se den.
Jag går med ett annat medium:
This is our city! This is our world! Say it! Say it! Cry it out so the bastards in orbit will hear our fury! Our city! Our world!
Lite väl obskyrt för den här leken, right?
Men. Mitt internet nörderi är stort. Jag har aldrig läst boken, men pga att jag hänger på 40k forum så vet jag att det är Helsreach. Och det är det dummaste citatet från den dummaste av Black templars.