Nekromanti Vapenmästaren & Monster i Mundana på lager

Carl Johan Ström

Swordsman
Joined
19 May 2000
Messages
441
Location
Göteborg
Nu är det officiellt:

I morgon (onsdag) får Neogames in många sköna lastpallar med Monster i Mundana och Vapenmästaren till sitt lager. Officiellt releasedatum (i butik) för böckerna är dock fortfarande fredagen den 5 september.

Vi arbetar nu för fullt med Encyklopedia Mundana, Drakar och den massiva Mundana Atlas-boxen.

:gremsmile:

MVH
Carl Johan Ström,
Neogames AB
 

Phelan

Hero
Joined
21 May 2002
Messages
1,398
Location
Umeå
Aha, men om man redan förbeställt så postas det iväg innan helgen, eller?

Mvh / Phelan
 

Ceram

Hero
Joined
2 Aug 2003
Messages
883
Location
Göteborg
Fråga [OT]

När folk snackar om vapenmästaren tänker jag också på riddaren och på sista sidan i riddaren finns det en grej jag länge funderat på. Där står en viss Baron Umar Sol och Måne baeskriven men i texten kallas han Idar. Vad heter han egentligen?

Baronen är eller kommer att bli rysligt viktig i en kampanj jag spelleder där flera av spelarna är söner till grannbaronerna (han bor i trollhems berg i mitt Mundana). Givetvis blir baronen viktig i upptakten innför inbördeskriget.

Jag tyckte inte det var värt att göra en rubrik enbart för en sådan här skit fråga...
 

Hartland

Warrior
Joined
8 May 2003
Messages
384
Location
Umeå
skeppnigs tider.

Kan någon som tidigare har förbeställ komentera om när böckerna brukar komma? Innan eller efter eller samma dag som i butikerna?

/Hartland - som frågat tidigare
 

Lord Renisis

Warrior
Joined
26 Jul 2003
Messages
376
Location
Linköping
Yipppe

Imorrn blir det skumpa!!!
Alla från LKPG tycker jag samlas på nått ställe och FESTAR.
Typ YIPEEEE
Du Carl-Johan kolla mailen.... :gremlaugh:
Från mig.
 

Carl Johan Ström

Swordsman
Joined
19 May 2000
Messages
441
Location
Göteborg
Re: skeppingstider [www.skrivihop.nu]

Tanken är:

1) Att de skall börja säljas i butik under fredagen (den 5/8).

2) Att de som förhandsbeställer på postorder skall kunna hämta ut sin beställning senast denna dag.

Vi kommer att vänta att skicka postorderbeställningar så att tajmingen blir den bästa möjliga. Det är en väldig massa ordrar redan att skicka och dessutom beror leveranstiden naturligtvis på hur Posten och deras utlämningsställen sköter sin bit...

MVH
Carl Johan Ström,
Neogames AB
 

Carl Johan Ström

Swordsman
Joined
19 May 2000
Messages
441
Location
Göteborg
RELEASEDATUM = 5 SEPT

Observera releasedatumet... (misstänker att du såg det, men vill vara säker på att det inte blir några missförstånd).

MVH
Carl Johan Ström,
Neogames AB
 

Greymourn

Swordsman
Joined
28 Jan 2001
Messages
593
Location
I en stad i ett län etc.
Re: skeppingstider [www.skrivi sär.nu]

Särskrivningar blir i nio fall av tio roligare än "ihopskrivningar"... Att inte förstå folks särskrivningar är i nio fall av tio brist på fantasi...
 

BraidsMamma

Veteran
Joined
19 Aug 2003
Messages
171
Location
Tumba
Re: Särskrivningar

Jag håller med. Två av mina favoriter är.


1. Fryst kyckling lever
2. Tag gärna hjälp av vår kassa personal
 
Top